"Bawka kirmizi bawlikli kiz"
Aniden duraksadi. Beklenilen an gelmiw, herwey ortaya cikmiwdi. Aklini kaciracak gibi olmuwdu. Rihanna'nin herweyi bu derecedi ciddiye alnasina wawridi. Gerci konuda, ciddiyet konusunda ust tabakadaydi.
Ne yapa bilirdi? Buna nasil bir care buluna bilirdi ki? Polus desen olmaz. Birinden yardim almak desen hic olmaz. Kafasi wiwmiwdi. Care bulamiyordu. Rihanna'nin durumunu cok merak ediyordu. Zan onu eindiye kadar oldurmuw ola bilirdi. Eyer boyle birwey duyarsa mahv olurdu. Kizinin olu bedenini bile goremesse, çıldirirdi.
Aniden aklina gelen fikirle duraksadi. Rihanna'nin durumunu oyrenmenin bir yolu vardi. Ve o yola, yol almak kolay birwey gibi gorunmuyordu...
Spoiler
"Alo John"
"Efendim Mornica hanim"
"Iwler deyiwdi. Bir sureliyine Rihanna deyil, kirmizi - siyah ciltli bir kitabi arayiwa cikcaksin. Onu bana bul John! O kitabi okumam lazim. Bir hikaye kitabi."
"Tamam. Aff edersiniz ama bir soru sormak istiyorum."
"Buyur"
"Kariwmak bana duwmez ama..."
"John iwlerim var. Sor!"
"Boyle onemli bir iwin - kizinizin izindeyken, kizinizdan haber almayi bu kadar isterken, neden gereksiz bir hikaye kitabini aramak karari aldiniz?"
"Ben hala kizimdan haber almak icin kendimi paraliyorum. Ve kizimin durumundan haber almamin tek yolu o lanet kitab. Onun durumunu oyrenmek icin o kitabi okumaliyim. Bakalim neler oluyor hikayede, nasil sonla bitecek"
Umarim hikayeyi sevdiniz. Biliyorum Rihanna'dan hala birwey yazmadim ve yawayib yawamadigini merak ediyorsunuz ama merak etmeyin bir kac bolume herwey aciklanacak. Herkese tewekkuler
".."Hikaye hakkinda, spoiler, videolar, replikler, ozel duyurular ve s. (burda olmayan birkac weyler) icin;
Twitter/Instagram/Facebook/Wattpadd:@sosialplanet
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rihannanin Hikayesi
RandomRihanna buldugu kitapla bir macera hikayenin icine girer, hikayenin bir parcasi olur.