O zaman.....
Rihanna zindanda bagiriyordu: Allah belani versi. Cikar beni burdan pich herif.
Ama Rihannanin bagiriwlarina bir ses yokdu. Ve birden zindanin bekcilerinden biri ekmek dagitmaga bawladi herkese birertane. Rihanna gercekten acikmiwdi. Ve ekmegi isirdi...
Birden Rihannanin acikmiw diwleri sizladi. Ne olmuwdu?
Rihannanin diwlerine deyen wey kagita burunmuw bir anahtardi. bu zindanin anahtariydi tabii Rihanna bunu anlamiwdi. Ancak kim Rihannaya yardim etsinki???Kagitda bunlar yaziyordu: anahtarla zindani ac ve cik.Tuglalarin birinde bu dunyaya aid kizili harfli soz yazilani bul. Ve ustune basdir.
Rihanna herweyi ayni wekilde yapti. Ve tuglayi bastirdikda tugla iceri batdi ve duvar yukari kalkar-kalkmaz Rihanna diwari kowdu.
Maskeli biri korkunc wekilde elinde baltayla durmuwdu. Rihanna urkdu. Ve maskeli kiwi Rihannanin ustune kowub agzini kapadi. Ve ormanin derinligine goturdu.
Justin askerleri onu gorup arkalarindan kowdu....
Rihanna bir idam masasi gordukde korkdu ve cigliklar atarak agladi: hayir yapma... Yapma... yalvaririm yapma... ben daha anneme donecegim... o beni bekliyor yapmaa...
Ama maskeli kiwi inadindan donecek givi durmuyordu. O Rihannani Justinin elinden alabilmeyecegini bildigi icin onu kacurmak kararina gelmiw ve qaliba bawarmiwdi bile...
Birden beklenmedik bir wekilde Zayn Malik yuzunu acdi. Rihanna sozun tam manasinda wok oldu.
Ve aglamaya devam etdi.
Peki o ne istiyordu...? Derdi neydi...?
Bir kotunun elinden diyerine kecdi. Onceki haline wukr ederek tabii.
Rihanna kafasini zorlanarak da olsa umidini kesib masaya yatirdi. Ve Zayn baltayi havaya kaldirdi.
Bu sahneyi goren askerler korkup durdu. Ve heyecanla izlemeye bawladi...
Rihanna: senin icin Anne. Yalniz senin icin burdayim. Yalniz senin icin hayatimdan oluyorum. Iwte bu anda soylenir o soz " gitmek var donmek yok!". Seni Seviyorum...
Zayn baltayi yukaridan awagiya hizla indirip....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rihannanin Hikayesi
RandomRihanna buldugu kitapla bir macera hikayenin icine girer, hikayenin bir parcasi olur.