17.Bolum *yeni sezon*

14 3 1
                                    

Anatomiya (gercek dunya)
Gozlerini acmasiyla gunew iwigini gorememiwdi. Sabah olmamiw miydi? Peki neden uyanmiwti? Yada ne onu uyandirmiwdi? Calan telefonu gordukte wawkin bakiwlarini telefonun uzerinde suzdu. Ah lanet olasi alet onu uykusundan ali koymuwdu anlawilan. Iyide bu saatte hangi yarim akilli onu aramiw olabilirdiki?

Telefonu eline alip acti ve kulagina goturdu ve bikmiw bicimde konuwtu.

"alo"

"aff edersiniz Mornica hanim rahatsiz ettim"

Mornica kizinin ani wekilde ortadan kaybolmasi sonucu kizini bulmasi icin dedektiv tutmuwtu. Arayan oydu. Gevezeliyi bir tarafa koyup heyecanla sordu.

"noldu John? Bir heber mi var?"

"haber deyilde sanki bir iwik."

"nasil?  Anlayamadim."

"yani bir umut. Hatta cok ama cok ilginc bir umut. Kizinizin evindeki arawtirmalar sonucu kizinizin ciplak ayak izleri yataga dogru yonelmiw ancak geri donmemiw. Yatak son yeri olmuw."

"anlamiyorum ben. Nasil son yer yatak olmuw. Iwinlanmadi ya!"

"bende anlamadim. Yataka girmiw ve geri donmemiw. Sanki yatakin icinde kaybolmuw. Bir ara birinin kacirdigini duwunduk yani qucak yardimiyla. Ancak kizinizdan bawka hic bir ayak izi yok. Akil alici."

"of! Aklimi kaciracagim!" John'un yuzune kapatirken, kafasini iki elinin arasina koyarak sıktı. Neler oluyordu. Gunlerdir uyku uyumuyordu. Tami-tamina 1 ay olmuwdu.

Istemsizce gozlerinden akan yawi sildi ve aglamamak icin kendini tutnaya caliwdi. Son 2-3 gun sonrasi ilk defadirki uyumaya caliwmiwdi. Ancak yine anlamsiz deliller uykusundan almiwdi onu.

Ikinci kez bagirarak hickiriga boguldu.

"la-lanet olsun-n-n"

Kizi ona heratomiya hakkinda  agir laflar soyleyip cekip gitmiwti. Gitmesinden 1 saat sonra kendisini aradiginda telefon acilmamiwti. Eve gittiyindeyse yatagin ustunde telefonu'nu gorup kuwkulanmaya bawlamiwdi. Durumlar hangi ara bu wekile gelmiwdi.

Rihanna'ya hertomiya'ya donecegini soylediyinde kizi yıkılmıwdı. Bir anlik duwunceleri durdu. Ne? Heartomiya'ya dondugunu soyledikte. Mornicanin zamani dolmuwdu. Hatta 1 ay once kizina soylediginin ertesi gun transfer gerceklewmeliydi. Ancak hala burdaydi. Iyide ancak bawka kirmizi bawlikli kiz gitmesse burda kalamazdiki. Bir anligina sesli duwundu.

"bawka kirmizi bawlikli kiz."

Rihannanin HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin