Kabuslarım

13 3 1
                                    

Yine her gün olduğu gibi kan ter içinde rüyalarımdan kalkiyorum. Evet yine öyle bir sabahta rüyamda büyük bir suikastı görmüştüm. He bu arada kim olduğumu söylemedim. Ben devletin yetiştirdiği A korumali bir ajanım ve herhangi bir kuruma bağlı biri değilim. Genelde gördüklerime çok şey degistirdim 1997 bush suikastı evet engelleyen bendim. Çünkü ben her şeyi biliyorum...
Her neyse rüyalarımı her gün kurula iletiyorum. Bunun bende ki etkisi çok aci bir baş ağrısı da olsa ulke ve dünyanın geleceği için buna mecburum ve hoşgeldiniz sayın okurlar burasi benim dünyam.
Her neyse suikast yapilicak kişi bir italyan iş adamı joseph freudy idi.
Bu adam bizim ülkemiz için bir sey ifade etmesede bizim ulkemizde bu kadar goz ustunde olan bir adamin öldürülmesi bizi felakete sürükleyecekti. Tabi ki buna firsat tanimadann derhal ise koyuldum ve ulkeyi korumak için yola koyuldum. Gitmem gereken zehrdan street yoluna gittim ve beklemeye başladım. Büyük ihtimal adam buralarda bir yerler de suikastı gerceklestirecekti. Adamı farketmiştim ve italyan is adamı da gelmişti. Ben ise gizli gizli elemanı etkisiz hale getirmiştim lakin bırden silah sesiyle ilkildim. İtalyan herif vurulmuştu amk. Noluyor diye baktigimda vuran bir suikastçı daha vardı ve derhal kovalamaya başladım sokakta büyük bir telaş olduğundan adama ulaşamadan kaybettim ve adamı öldürdüler ama sonucta basit bir galerici kim niye galerici bir is adamını öldürmek ister ki. Bunu çözmek için elimi kolumu bağlayan bu sorunu çözmem gerekiyordu. Derhal araştırmalara başlanmıştı. Tüm herkez seferber oldu italyan galerici ayni zamanda tarih eser kaçakçısı olduğunu anlamamız çok uzun sürmedi ve herifin bu kadar önemli olması elinde bir sey tutuyor olmalıydı ama bir türlü ulaşamıyorduk. Neyse biraz denedik. En sonunda doğru yolu bulduk heralde ve elemanın bağlantılarını kullanmaya karar verdik ve bir sonra ki duragimiz yani chicago bellli oldu..

İlerleyen bolumlerde buyuk bir rus mafyası elinde kalan ben ve ekibim neler yasiyoruz görücez.....

Ölüm KorkusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin