kapittel 19

170 9 1
                                    

Ida POV

Vi lå bare der å klinte i en stund, før vi bare lå der. Jeg lå oppå brystet hans, og hørte på hjerterytmen hans. Kjolen min var bare halvveis på, og Isac hadde bare buksene på. Plutselig kom det noen inn i rommet med en mobil i hånda, og jeg bare visste at hun tok bilder. Hun hadde blits på, for en smarting *facepalm*.

Når vi plutselig la merke til at vi lå i en ganske eh.. rar posisjon, hoppa vi fra hverandre.

-Dette skal jeg så tipse til skolens sladreblogg! sa hun med bitchy stemme.

-Klara! Det gjør du faen ikke! ropte jeg og Isac i kor.

-På en betingelse, sa hun og smilte bitchy.

-Hva må vi gjøre?

-Isac skal bli min, bare min. gliste hun.

-Ikke faen om jeg blir sammen med en oversminka dukkehore som deg! ropte Isac sint.

-Da havner dette bildet av dere to på skolens sladreblogg, og da får dere, John og Rosita, bare leve med at alle vet om deres lille forhold. sa hun.

-Åhhhhhh greit da! han var virkelig sint nå.

-Men hvor ille blir det om folk får vite om dette egentlig? Vi lå jo ikke sammen, tenk om det bare var en søsken badnings greie? spurte jeg littegrann såret. Jeg ville ikke at Isac skulle være sammen med henne.

-Ja, søsken gjør jo sånt noen ganger. Jeg kunne for eksempel ha trøsta deg fordi du var trist eller noe. sa Isac gladere.


håper dere enjoier historien min, skriver på data akkurat nå. Kusina mi som bor her bruker også nettet, og det er utrolig tregt så jeg får så vidt lagret det. Jeg skriver noen deler framover så jeg kan ha noe å publisere minst en gang i uka, håper det er bra<3


Forelsket i kidnapperen?(norsk)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang