,,Cože jsi?" vyjeveně na mě koukal. Já to věděl, neměl jsem mu nic říkat. Určitě teď se mnou nebude chtít mít nic společného. Jenže už jsem to začal, tak to taky dokončím.
,,Gay, jsem gay." zašeptal jsem se sklopeným pohledem na své prsty, které jsem kvůli nervozitě zaplétal do sebe. Zvládnu to, já to zvládnu. Pomalu jsem se sesunul k zemi, Zee si přisedl za mnou.
,,Jak.. Jak jsi na to přišel?" zeptal se mě. Takže mu to nevadí? No, neřekl to, ale kdyby mu to vadilo tak by mě asi poslal pryč ně?
,,No, líbí se mi kluci?" hlavu zavrtám mezi kolena a nenápadně si do tepláků utírám slzy. Nemohl jsem je zastavit, bál jsem se. Opravdu jsem se bál, jak Zayna, tak jeho názoru.
,,Notak Ni, neplakej, vždyť to není nic k breku." objal mě kolem ramen a snažil se zklidnit můj pláč.
,,Ty se nezlobíš? Nevadí ti to?" vykulil jsem na něj své uplakané oči. Jeho reakce mě opravdu překvapila. Čekal jsem hodně věcí, ale tuhle opravdu ne. ,,Nezlobím se na tebe, proč bych to měl dělat? Jo, možná jsem trochu... trochu hodně překvapený, ale vždyť je to normální ne?" nervózně se usmál a volnou rukou mě pohladil po vlasech.
Několik dalších vteřin jsem na něj koukal. Nevadí mu to, opravdu mu to nevadí. Rychle jsem si otřel slzy a doslova mu skočil kolem krku. ,,Panebože Zee, ani nevíš jak moc se mi ulevilo, doslova mi spadl kámen ze srdce!" objal mě kolem boků a já mu položil hlavu na rameno. Nechal jsem slzy, aby mu padaly na jeho bílé triko.
,,Ale víš Blondie, docela jsi nám s klukama zkazil plány." zasmál se. ,,Chtěli jsme ti objednat na narozeniny striptérku, ale z toho nejspíš sešlo." vysvětlil, když si všiml mého nechápavého výrazu.
,,To si ze mě děláš srandu, že?" otřu si oči a podívám se na něj. ,,Ne, opravdu ti říkám pravdu. Andy dokonce vybral i z kterého klubu ji budeme objednávat!" Začal se smát a já s ním. Docela mu i věřím, protože oni by toho byli schopni. Blbečci..
,,A ty, Nialle. Ty někoho máš? Jako nějakýho kluka?" zeptá se po chvilce ticha. Tiše se zasměji a hlavu mu zavrtám víc do trika. ,,Možná." cítím jak mi červenají tváře. Je to takový divný pocit o tom někomu říkat, i když to vlastně je úplně normální rozhovor.
,,Vážně? A kdo to je?" hned se zajímá. ,,To ti nemůžu říct. Je to přísně tajný." nemůžu mu říct o Liamovi. Dobře, už ví že jsem gay, už ví že mám kluka, ale tohle mu opravdu říct nemůžu. Co kdyby to někam nahlásil? Byl bych bez mé lásky.
,,Aha a znám ho aspoň?" snaží se znovu. Jen se zasměji a kývnu na souhlas. ,,Takže to je někdo z party?" nakrčí obočí. Aha, takže detektiv Malik přichází na scénu.
,,Ani z party, ani ze školy. Znáš ho jen od vidění. A nesnaž se, víc ti už neřeknu." řekl jsem přísně a zamkl si ústa imaginárním klíčem.
,,No tak jo, už se nebudu ptát. Pojď už raději hrát ten fotbal." zvedl se a rozběhl se pro míč. Já na nic nečekal a co nejrychleji jsem běžel za ním. Konečně rád, že před ním nemusím nic skrývat, teda skoro nic.
********
,,Ahoj mami." doběhnu do kuchyně. ,,Ahoj zla- No Nialle, utíkej se převlíct." rychle se otočil a hodila po mě utěrku. ,Mamiii." zakřičel jsem a se smíchem jsem utíkal k sobě do pokoje, kde jsem ze sebe shodil všechno zablácené oblečení a vyměnil ho za nové, čisté.
,,Už se můžu jít najíst?" opatrně jsem nakoukl do kuchyně, snažíc se přitom zabránit smíchu, který se dral z mého hrdla. ,,Ukaž?" s úsměvem si mě prohlídla. ,,Hmm, no tak dobře." zasmála se a šla pro jídlo, zatím co já si sedl za stůl, kde už seděl Michael, převracejíc oči nad naší zábavou.
,,Dobrou chuť." řekla mamka, když jsme si všichni nadali na talíř její vyhlášené kuře. Já si nandal obzvlášť hodně, chci udělat mamce radost a taky mám opravdu hlad.
,,Chutná?" zeptala se mamka. Jána souhlas zakýval hlavou, měl jsem totiž plnou pusu bramborové kaše. ,,Máš to výborné jako vždy miláčku." usmál se na ni Michael a nahnul se k ní a dal ji pusu. Chvíli jsem to nechal jen tak, prostě jsem si toho nevšímal, ale když to začínalo být vášnivější, rozhodl jsem se to zarazit.
,,Nechejte si to laskavě na večer." řekl jsem kysele a hodil po nich ubrousek. ,,Aby jsi se nepo-" ,,Mikey!" okřikla ho včas mamka. ,,A ty se taky zklidni Nialle, není to nic nenormálního." řekla a pokračovala v jídle.
,,Omlouvám se, ale je mi prostě nepříjemný, když mi ten chlap oblizuje mámu." podívám se na Michaela, ignorujíc mámin vyjevený pohled. ,,A víš co je na tom nejlepší? Že s tím nic neuděláš ty spratku jeden." Michael se napřímil a k tomu všemu se ještě zašklebil, což byl jasný důkaz toho, že se mi vysmívá. Už jsem měl na jazyku další štiplavou poznámku na jeho osobu, když v tom se ozvala máma.
,,Dost, to už se zase hodláte hádat? To to nemůže být jako poslední dva týdny? Bez hádek u večeře, snídaně a přiblblých nadávek kdykoliv se vidíte? Chápu že se zrovna moc nemusíte, ale nadávat si taky nemusíte!" práskne rukama do stolu, což zapříčiní, že oba sklopíme pohled a celý zbytek večeře už ani jeden nepromluvíme.
Podle nálady, která v domě panovala, jsem se po obědě rozhodl jít k Liamovi, tam určitě bude líp. Něco jsem si totiž pro něj přichystal.
******************************************
Omlouvám se za to, že minulý pátek nebyl díl, ale jak jsem psala na mém profilu a už i v dřívějších dílech, došli mi předepsané části+ nedokážu napsat nic smysluplného. Opravdu se neflákám, jen prostě mám v hlavě miliony dalších příběhů, ale nedokážu si sednou a napsat to!! Víte jak příšerně se cítím?!? :D
PS: Pokud to takhle půjde dál tak tahle story bude mít jen tak 35 nebo 40 kapitol :D, ale nebojte o úchylnosti vás nepřipravím ;)))
Lovuju vááááás ♥♥
Kačííí ☺
ČTEŠ
Age Difference |Niam|
FanfictionLáska je krásná, ale krutá. Je to lék a jed zároveň. Přichází tiše, nenápadně. Odchází s bolestí a nářkem. Ale i přes to všechno ji stejně neodoláme.