Pište vaše snapy ͡° ͜ʖ ͡°
Seděl jsem ve stanu a čekal, až přijde Liam. Šel si do auta pro bundu, naplánoval si totiž, že se půjdeme projít po lese. Nebyl jsem z toho zrovna dvakrát nadšený. Nechce se mi chodit po lese, když je taková zima a blíží se bouře. Nejraději bych si zalezl do spacáku a s Liamem v objetí bych prospal celý zbytek dne.
„Tak co Nini, už jsi se oblékl?" uslyšel jsem hluboký hlas z venku. Liam šikovně rozepnul stan a nakoukl dovnitř. Měl na sobě šedou softshellovou budnu a na hlavě černou kšiltovku. Najednou zavál silný vítr a já jsem rychle zalezl do rohu stanu a přitáhl si kolena k bradě. ,,Mně se ale nikam nechce." zakňučím a silně stisknu oči k sobě. ,,Ale notak Nini, nebuď jako malé dítě, malý větřík ti přeci nic neudělá." vleze do stanu celý a natáhne ke mně ruku.
,,Malý větřík?! Vždyť mě to odnese i se stanem." ukážu kolem sebe. ,,Raději bych byl tady s tebou." lišácky se usměji. ,,Ve tvém teplém objetí." jeho ruku přijmu a přitáhnu si jej blíže k sobě. ,,Tak to zase ne." zasměje se a sedne si vedle mě. ,,Jsme v lese, měli by jsme objevovat přírodu a ne se pořád válet ve stanu." cvrkne mi do nosu a rozcuchá mi vlasy. ,,Ale já bych zase objevoval jiné věci než je příroda. Víš přece, jak je lidské tělo zajímavé." obejmu ho kolem krku. neodpustím si to a políbím ho na rty. Dlouze a pomalu.
,,Je to jen krátká procházka." protestuje stále. ,,Hmm, mám na výběr mezi krátkou procházkou v příšerně studeném počasí nebo příjemné milování s tou nejvíc sexy osobou jakou jsem kdy potkal. Co si asi vyberu?" přiložil jsem si prsty na bradu a hraně jsem dumal nad mojí myšlenkou.
,,Tohle od tebe není vůbec fér." zabručel když jsem mu začal sundávat bundu a rozepínat knoflíčky u košile. ,,Mně to připadá jako výborná domluva." zašklebím se, zatím co zápasím s dalšími knoflíčky. ,,Ale notak Nini, jen opravdu krátká procházka. Můžeme pak celý večer sedět u ohně a objímat se." Chytí mé ruce do těch svých, čímž mě zabrání v jakémkoliv dalším svlékání. ,,Vždyť jsem to přeci slíbil tvoji mamce." usměje se a políbí mě na čelo. ,,Co jsi ji slíbil?" nechápavě k němu zvednu pohled. ,,Slíbil jsem ji přeci, že se o tebe postarám a ukážu ti, jak je les krásné místo. Nevzpomínáš si?"
,,Možná jsi ji to slíbil, ale ona se přece nic nedozví nebo snad jo?" naposled se zkusím vyvléci z nudné procházky, která bude stoprocentně doplněna nějakým strašně důležitým výkladem, ale když se na mě Liam podívá svým vážným pohledem, pochopím, že je to marné. Jednou to budu muset vydržet.
,,No tak fajn, ale musí to být opravdu jen krátká procházka." nafouknu tváře a šahám po mikině a bundě. „Bude se ti to určitě líbit. Uvidíš." s úsměvem mi prohrábne vlasy. Místo odpovědi se na něj jen uraženě podívám a následují jej ven ze stanu. Hned jsem na krku ucítil ten Liamův "malý větřík", hned se mi na něm objevila husí kůže.
„Tak kterým směrem chceš vyrazit?" optal se mě Li s úsměvem. Vypadal opravdu šťastně, to kvůli té procházce? „Stačilo by mi obejít stan, projít kolem ohniště až k autu, tam vzít jídlo a nakonec se vrátit do stanu." nevinně se usměji a přistoupím k němu o trochu blíže.
„Notak Nini, trochu chůze ještě nikoho nezabila." protočil jsem oči, zatím co jsme vycházeli vstříc lesu. „To možná ne, ale co kdyby že?" uchechtnu se a bavím se pohledem na Liama, který se snaží nesmát.
„Je tu strašně krásně. Hlavně je tady klid. A taky jsem ti tady chtěl něco říct." lehce se usměje a dál pokračuje v cestě.
„ Co to má být? Je to důležité? Souvisí to nějak s lesem? No, asi jo když jsi mě dotáhl až sem. Nebo ne? Prosím, neříkej že ne, protože v tom případě jsi mi to mohl říct ve stanu, což by znamenalo, že jsem se zvedal z toho teplíčka úplně zbytečně." zatím co já melu páté přes deváté, Liam se neuvěřitelně baví nad tím, jak se sám ve svých slovech ztrácím.
„Hej, Nesměj se mi. Není od tebe hezké." i po mém upozornění se Lili nepřestává smát. „Promiň, ale bylo to vtipný, ale taky roztomilý."
„Raděj mi konečně to co jsi chtěl." naléhám. Liam je hrozný tajnůstkář. „Však se neboj, já ti to povím."
********************
A jsem tady zas ×.×Love youuuuuu ♥
ČTEŠ
Age Difference |Niam|
FanfictionLáska je krásná, ale krutá. Je to lék a jed zároveň. Přichází tiše, nenápadně. Odchází s bolestí a nářkem. Ale i přes to všechno ji stejně neodoláme.