Втеча з дому.Цікаве знайомство.

53 5 0
                                    

Після цього випадку Антон не переставав бити Алісу за будь-які дурниці,а коли вона жалілась матірі вона кричала на неї і теж била.Одного дня вона не витримала зібрала речі і пішла.Вона мала сильну силю волі,тому і знала,що якось вижеве.Зібравши речі вона поїхала на вокзал.Тоді їй ще не  було 20,але вона працювала,щоб якось вижити.На збережені кошти вона купила білети і вирішила поїхати у Київ,хоча жила у Тернопелі.Києва вона не знала тому і поселилась у найблищому готелі.Номери були нормальні і дешеві.Вонашукала роботу,щоб було за що жити.

Одного дня вона познайомилась з Оксаною.Це трапилось раптово.Аліса їшла на співбесіду,а вона бігла на роботу,дуже поспішала і по дорозі збила її з ніг.От так вони і познайомилися.Від цього часу вона з Оксаною найкращі подруги.Оксана працювала на одній великій фірмі бугалтером,а її начальнику була потрібна секретарша.Аліса добре зналася на математиці,хоча і не мала стажу роботи,вона сподобалася начальнику,тому він і взяв її на роботу.

Начальника було звати Олександр.Він не дуже подобався Алісі,за зовнішністю він був привабливим,але в душі як ій здавалося Олексндр був черствим.Вона не мала грошей на новий одяг,який би підходив для офіційного стилю тому вона позичила їх у Оксани.Дівчина зрадістю поділилася грошима,тому що Оксанка була з багатої сім"ї.Оксана завжди носила дорогі речі,прикраси,а Аліса навіть не думала на неї рівнятися.

На роботі Аліса працювала не втомно,але начальник не помічав її роботи за те він помічав її неземну красу.Вона старалася зі всїх сил не бути гіршою за їнших бізнес леді.Вона одягалася нормально і харчувалася теж нормально завдяки Оксані,але потім виявилось що не просто ця поміч була.

Мій коханий-ворогWhere stories live. Discover now