Весіллячко

32 2 1
                                    

КОРОТЕНЬКИЙ ОПИС ВЕСІЛЯЧКА

Еліс прокинулася,пішла в салон,їй зробили весільну бабету.Приїхавши до дому на неї чекали Діана,Катя та Соня.В мене на душі було невеличке хвилювання.Одівши сукню я дуже зраділа побачивши себе.В цей час вже підїхав молодий,але не тут так просто на нього чекав викуп нареченої.Опис цього такий "З давнини в Україні наречену викуповували горілкою. Але тепер цей звичай замінили справжні та жартівливі гроші. Як правило молодий в торгах участі не бере. Торги замість нього проводять дружби та старости, і інші гості."

У цей час до мене зайшла Соня і сказала вивести,якусь підставну молоду.За неї був Макс.Я його оділа у свою білу,стару сукню ляльку у руки і він пішов.Після чого до мене забігла Соня знову і сказала виходити.Вийшовши я побачила Стайлса,красивого в новому кустюмі.Ішовши ми повині були вклонятися один одному три рази,коли ми підійшли один до одного я зачіпила бутонєрку.Після чого ми зайшли до мами в квартиру просити благословення,після чого ми поїхали до РАЦСУ.Зареєстувавши наш шлюб ми поїхал до церкви,там ми зареєстрували шлюб перед Богом.Після цього ми поїхали до ресторану.На вході був  один звичай і тоді нам дарували подарунки.З моєї сторони було тільки 50 людей,а з Стайлса 250,тому що там були потрібні люди.Після привітань ми сіли за стіл,перд початком була молитва а тоді і саме застілля.Після застілля у нас був перший танець,ми його готували з хореографом.Потім були танці і застіля короч веселощі,правда я не пила мені не можна,а вже пізніше було киданя букета.Коли я кинула букет зловила Діана,я була рада за неї.Після чого ми довго ще сиділи танцювати.Весіллячко закінчилось десь о 12.00 ранку.Я була замучена тому ми пішли у наш номер.Там нас чекали фрукти шампанське короч весільна ніч.

Мій коханий-ворогWhere stories live. Discover now