На фото одяг,який купила Еліс
Коли ми зайшли в ТЦ,Соня вирішила не втрачати часу і ми пішли в перший ліпший магазин"Candy".Ми зайшли і почали перевертати і вибирати все,що було на вітринах.Кожна з нас вибрала по 4 наряди.Купивши їх ми пішли в взутєвий магазин,по взутя до прикидів,а пізніше ми згадали,що їдемо в Карпати і пішли в спортивний магазин,там ми купили красовки і спортивний костюм.Соня купла бірюзовий костюм,а я синій їз рожевими замочками і рожеві красовки.ми купили весь одяг,який хотіли ,а мені ще захотілось поміняти імідж.Соня не хотіла змін ,тому просто пішла за компанію.Я покрасилась на чорно лишивши невеличкі полоси білого.після чго ми пішли на манікюрчик.Зробивши манікюр,Соні в голову стрільнула ідея зробити тату і ми пішли в тату салон "Оскар".Зайшовши в салон нас зустріла примна дівчина,яка дала нам журнал для вибору татушок.соня вибрала,якусь там татшку з лове короч не сказла мені,а я зробила наколку з імям Стайлс.Вона була невеличка.Коли пройшло 30 хв,наші муки нарешті закінчились.Коли я побачила резульат я була шокована,це було дивовижно і прекрасно,хоч і боляче.Ми щасливі сіли в таксі і поїхали до Соні,бо так вирішили хлопці.Коли ми зайшли в дім то дуже пожалилі за те що не дивились на годиник.Макс з Стайлсом дивились на нас так сердито,що мені стало аж страшно.
-Де ви були і ви бачили яка година?Правельнно ви запізнились і де ви шлялись так довго?-Запитав Макс
-Так істірічкка не хвилюйся бо я зараз тут народжу,якщо ти не забереш мої речі-сказала Соня тримаючи пакети в руках.
Макс взяв СОню за руку і вони пішли в кімнату.Ми з Стайлсом зрозуміли,що ми зайві тому поїхали до дому.Прийшовши я була дуже замучена тому завалилася на ліжко,але мій сон мені перервав Стайлс.Він запропунував поїхати до його мами і тата,він хотів щось сказати ,але я його перебила.
-А можна не їхати?Давай залишимся в дома?Я приготую вечерю?Будь-ласка я така втомлена!!!!!!
Тоді Стайлс обняв мене,а я аж підскочила від болю,крикнувши:
-Стайлс,забери руки!!!
Тоді він здивовано запитав:
-Що з тобою?
-Я тобі дещо покажу,але не кричи будь-ласка,-відповіла я
Я показала свою татуюровку,реакція Стайлса дуже мене вразила,на те він відповів:
-Круто ти це заради мене зробила?
-Можливо й так,але мені захотілось попробувати це.Доречі Соня теж зробила тату,але інше.А зараз я приготую вечерю,нехочеться до батьків твоїх їхати,-відповіла я
Стайлс вімкнув телевізор,а я пішла на кухню готувати вечерю.Я приготувала Деруни з сметаною,салат"Цезар",фруктовий салат та морозиво,запивали ми апельсиновим соком.
Приготувавши все я покликала Стайлса,ми 2 все злопали,Він казав що було смачно.Я пожарила попкорм і ми пішли дивитись фільм"Закохані".На середині фільму,ми його вже не дивилися,ясненько що ми не спали.Заснули ми десь годинка 3 ночі,а прокинулися 7.Всі валізи були зібрані і ми поїхали по Соню і Макса.Ми сиділи,як не вамовно до нас підійшли Соня і Макс.Вони сіли і ми поїхали.Їхали довго,прибули о 16.00,а виїхали о 08.00.ПРиїхавши ми замовили номери в готелі.Соня з Максом поселилися у 108,а ми у 107.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій коханий-ворог
РазноеУ цій розповіді розповідаться про героїню,яка пройшла дуже важкий шлях по життю. У неї трапилась біда а яка ви дізнаєтеся в творі.