Народженя Ілюші

35 2 0
                                    

Минуло 5 місяців після нашого весілля.

Я прокинулась від того,що Стайлс кудись збирався.Я запитала його:

-Ти кууди?Я ж вагітна,щей на 10 місяці.Я в будь-який час можу народити!!!!!!

-Не хвилюйся,я на роботу туди назад.Терміново потрібно,-відповів Стайлс

Поки він збирався,я сходила в душ,зробила фоточку,оділа:Джинси для вагітних та толстовку  і пішла готувати сніданок і тут я відчула,що у мене сильно заболів живіт і відійшли води.Я крикнула до Стайлса.

-Стайлс,мені здаться,якщо ти зараз поїдеш на роботу я тут помру від болю.Стайлс,я народжую.

-Кохана,як,нам сказали,що ....-відповів Стайлс

-Ти дурак,чи прикалуєшся.Я перенесла термін,якщо ти зараз не завезеш мене до лікарні я тобі по голові гримну,зрозумів?

Ми зібралися і поїхали.У мене був такий біль,який не описати.Приїхавши,мене довго зарестровували і нарешті помістили в окрему палату.Я згадала все,що ми чули на курсах.Я довго каталася на кулі,робила гімнастику для вагітних і тут підійшов час родів.Мене помістили на кушетку.................................Це були довгих 7 годин муки.І тут на світ появився синочок.Коли Стайлс його побачив він дуже зрадів,у нього були  очі і носик Стайлса,а форма обличчя і губки мої були.Я раділа коли його побачила і тут я зрозуміла,що його кудись несуть.Я здійняла такі крики,бо народжувала вперше,але мене заспокоїли .Помістивши мене в палату через годинку мені принесли сина на годування.Я дивилася на нього і вирішила назвати його Ілля.І його знову забрали. 

 Минув тиждень і мене виписували.По мене приїхав Стайлс,його мама,тато,моя мама.Я дуже зраділа.Коли я вийшла,всі налетіли на Іллю,як мухи.Коли я побачила машину,я чуть не зімліла,а коли ми приїхали додому я побачили весь дім прикрашений різними фіфтіфлюшками.Я положила спати Іллю,і приготувала обід.Я була рада приїзду додому і я зрозуміла,що не легко мені буде з Ільйою.

Мій коханий-ворогWhere stories live. Discover now