Η 18χρονη Madison, φοιτήτρια στο Πανεπηστημιο Ψυχολογίας του Λονδίνου, μένει με την μητέρα της και την 15χρονη φαν του διάσημου boyband One Direction αδελφή της.
Ο 19χρονος τραγουδιστής Harry Styles , μέλος του πιο δημοφιλούς boyband της γενιάς του, με εκατομύρια fans να τον παρακαλανε για ενα αυτόγραφο και απίστευτα κέρδη μετα απο κάθε συναυλία, κρυμμένος πίσω απο μια ψεύτικη "τελεια" εικονα, δεν θα φανταζόταν ποτε πως μια συνάντηση backstage με μια κοπελα που δεν ηταν καν fan του συγκροτήματος του, θα άλλαζε τόσο την ζωή του.
Μετα απο την πιο τυχαια γνωριμια, μισούσαν ο ένας το άλλον, στην αρχή. Εκείνος για την επικριτική συμπεριφορά της, εκείνη για τον αλαζονικό και απότομο χαρακτήρα του, μα κατάφερναν παντα να βρίσκουν εναν τροπο να καταληγουν μαζί.
Γιατί εκείνες οι μικρες κρυφες στιγμές που περνούσαν χαμένοι απο ολους και απο ολα, εκείνες οι σπάνιες φορες που έκαναν ο ένας τον άλλον να γελάει, που μοιραζόταν αναμνήσεις, αγγιγματα, χαμόγελα, εκείνες οι στιγμές έκαναν την κόλαση που περνούσαν να αξίζει.
Δεν ηταν σαν τις αλλες. Αυτό τον τράβηξε πανω της. Μπορούσε να συζητήσει φυσιολογικά μαζί της, να μοιραστεί τις σκέψεις του, τους φόβους και τις ανησυχίες του, να τσακωθει μαζι της, να σταματησει για λιγο να ειναι ο διασημος και αψεγαδιαστος Harry Styles, και να γινει ο Harry, το 19χρονο αγόρι που φοβάται να μένει μονο του τα βράδυα, που φοβάται το φως των φλας απο τις κάμερες, την πίεση στην ζωή του, το σκοτάδι, την αγάπη. Να γίνει το αγόρι που παντα ηταν.
Και εκείνη... Εκείνη βρήκε το άλλο της μισο, στον πιο σπασμένο ανθρωπο. Αγάπησε τον τροπο που χαμογελούσε, γιατί σχεδον ποτε δεν το έκανε. Κάθε ειρωνικό σχόλιο, κάθε απότομο βλέμμα, κάθε τσακωμος, κάτι έκρυβε, την αναγκη για προσοχή, για εναν άνθρωπο να ενδιαφερθεί, εναν ανθρωπο που μονο η αγκαλιά του θα αρκεί για να ενώσει όλα τα σπασμένα τους κομματια.
Γιατί το σαγαπω ακουγοταν σωστο μονο αν έβγαινε απο τα χείλη του, και ταξίδευε μέχρι τα δικα της. Μα δεν θα ηταν τόσο ευκολο.
Ισως όλοι οι άνθρωποι έχουν δαίμονες που τους βασανίζουν, μα οι δικοί του τον έλεγχαν. Το κορμί του χώρος λατρείας τους, μυαλό του ενα χάος αναμνήσεων και πονου, η καρδιά του κατεστραμμένη. Ηταν ο μόνος ήλιος που γνωρησε ποτε, και εκείνος το αγαπημένο της σκοτάδι. Σε κατέστρεψε, της έλεγαν, Είναι η πιο τέλεια καταστροφή μου, απαντούσε. Τι είναι αγάπη, αν αυτό δεν είναι?Μπορούσε να την κάνει να ανατριχιασει με μονο ενα άγγιγμα του, να την ελέγξει μονο με την καυτή ανάσα του στον λαιμό της, να την εξοργίσει μονο με ενα βλεμμα του, μα ποτε δεν κατάφερε να την διώξει απο κοντά του, όσο σκοτεινά και αν γινόταν τα πρασινα ματια του, όσο ξένη και αν ακουγόταν η φωνη του, όσο αιχμηρά και αν ηταν τα λογια του, στοχεύοντας κατευθείαν στην καρδιά της. Ήταν στιγμές που δεν ηταν ο εαυτός του. Αυτές τις στιγμές φοβόταν περισσότερο απο ολους και όλα, τις στιγμές που δεν θα είναι εκεί για να την προστατεψει, γιατί ο κακός και ο πρίγκιπας του παραμυθιου συγκρούονταν σε ενα προσωπο. Διχασμενος.
Ηταν αραγε έτοιμη να αντικρισει την αλήθεια, ή τυφλωνοταν απο το φως του ψέματος της ύπαρξης του? Ποσο τρελή και ερωτευμένη μπορεί να ηταν? Εξαρτημένη. Ναι, αυτό ηταν. Εξαρτημένη απο αυτό το τρελό αγόρι με τα τατουάζ και την ψεύτικη φήμη, εξαρτημένη απο τον τροπο που τα χείλη του αγκάλιαζαν το τσιγάρο καθώς εισεπνεε και εξέπνεε τον καπνό, εξαρτημένη απο την γεύση μέντας που είχε παντα το στόμα του, και εκείνη την αύρα κατάθλιψης και το μελαγχολικό χαμόγελο που ειχε μακρυά από τις κάμερες.
"Και ίσως ο ήλιος αγάπησε τόσο το φεγγάρι, που κάθε βράδυ πέθαινε για να αναπνέει αυτό".
Σαχλαμάρες. Ο ήλιος δεν πεθαινει. Το φεγγάρι μπορεί να χαθεί σε μια στιγμη. Όταν είσαι τόσο εξαρτημένος, αυτοκαταστρεφεσαι.Χάπια για το άγχος, χάπια για την κατάθλιψη, χάπια για ψυχολογικές διαταραχές. Χάπια. Χάπια. Χάπια. Και εκείνη να κάθεται, να τον βλέπει να καταστρέφεται, μα να μην μπορει να μιλήσει, ο λαιμός της κλειστός απο τις φωνές. Να κοιτάζει μέσα στα μάτια του για πρασινο, και να βλέπει μαυρο.
Την κυνήγησε, την σαγηνευσε, επαιξε μαζί της, σαν αρπακτικό που ήθελε να της κλέψει την καρδιά.
Μα αυτό δεν θέλουν και οι ερωτευμένοι?Ορίστε ο πρόλογος❤
Πως σας φάνηκε?
Vote και comment⬇
All the love, A
Xx
ESTÁS LEYENDO
Evil(greek fanfiction with Harry Styles)
FanficHell is empty. All the devils are here.