Κλείνω το καυτο νερό που πέφτει με δυναμη πάνω μου και αρπαζω μια χνουδωτη λευκη πετσέτα, τυλιγωντας την γύρω απο το σωμα μου και βγαινω στάζοντας απο την ντουζιερα. Τα αρμυρα δάκρυα μου έχουν ανακατευτεί με το νερό και θέλω να ουρλιαξω. Το ίδιο κενό συναίσθημα στην καρδιά μου.
Δεν το πιστεύω πως ήταν ικανός να μου κανει κάτι τόσο απαισιο. Τι μαλακας. Τον εμπιστευτηκα, και αυτός... Θεέ μου..
Κοιταζομαι στιγμιαία στον καθρέφτη μπροστά μου και βριζω απο μέσα μου που ξέχασα να ξεβαψω την μασκαρα πριν μπω για ντους, πριν καθαρισω νευριασμενα το προσωπο μου με ενα κομματι χαρτί και λίγο νερό.
Βγαινω απο το γεμάτο υδρατμούς μπάνιο και πάω στο δωμάτιο μου κλειδώνοντας την πόρτα πίσω μου. Πανω στο ημιδιπλο κρεβάτι μου βρίσκονται τα ρούχα που διάλεξα νωρίτερα. Ενα χαριτωμενο κολλητο μαυρο φόρεμα που φτανει μέχρι την μέση των μηρών μου και ενα ζευγαρι μπαλαρίνες. Ποτε δεν μου αρεσαν τα ψηλά παπούτσια, ουτε άλλωστε τα χρειαζομουν. Είμαι 1.77, υπερβολικα ψηλή για να βαλω τακούνια κατα την γνώμη μου.
Βγαζω τα μαύρα δαντελωτά μου εσώρουχα απο το συρτάρι και τα φοραω βιαστικα πριν περάσω το σομον καλσον μου στα πόδια μου. Στεγνωνω καλά τα μακρια μαλλια μου με την πετσέτα πριν φορέσω και το φόρεμα και βάλω το σίδερο ισιώματος στην πρίζα.
Σωριαζομαι στο κρεβάτι και αρπαζω το κινητό μου απο το κομοδινο. Πληκτρολογω τον κωδικό μου βιαστικά και πηγαίνω ασυναισθητα στα μηνυματα.
Violet : Ρίξε μια ματια στην φωτο που σου έστειλα! Είναι ο Ben με αυτή την σκύλα την Janet, έτσι? Τους πετυχα στον δρόμο σημερα... Θα την σκοτώσω, στο ορκίζομαι. Σου είχα πει πως δεν άξιζε... Πάρε με.
Τα δάκρυα απειλούν να δραπετεύσουν απο τα μάτια μου καθώς ξαναβλεπω εκεινη την γαμημενη φωτογραφία.
6 μηνες.. Ειμασταν μαζί 6 μηνες, και μου το ξεπληρωσε φίλωντας την μεγαλύτερη τσουλα στην ιστορία της Αγγλίας! Ένας Θεός ξέρει τι άλλο έκαναν, πιθανων την εχει πηδηξει κιόλας ενώ εγώ θα σκεφτόμουν τι να του παρω στην επετειο μας, σαν ηλιθεια. Αυτό που με πληγώνει πιο πολύ είναι ο τροπος που την κοιτάζει.. Ακριβως όπως κοιτούσε εμενα. Τουλαχιστον ξέρει ακριβως τι νιώθω, μετα απο το 'μικρο' ξέσπασμα μου στο τηλέφωνο.
Δεν είχα καν καταλάβει πως ηξερα τόσες βρισιές. Αυτό υποθέτω είναι το τίμημα του να βγαινεις με το πιο δημοφιλή αγόρι ολοκλήρου του Πανεπηστημιου. Μια δεν του ειναι αρκετή..
ESTÁS LEYENDO
Evil(greek fanfiction with Harry Styles)
FanficHell is empty. All the devils are here.