22.01.2015 Cuma 10.30
Gözümü açıyorum, uzun bir süre kapatıyorum. Tekrar açıyorum ama açık tutamıyorum. Birkaç adam geldi. İki tanesi karımın bağlanmış olduğu sandalyeyi gözümün önünde getirdim. Kalbim daha hızlı çarpıyordu. Öfke, ruhumu sarmıştı. Yüksek sesle bağırdım. Adamlar bana yaklaşıp ellerindeki silahların kenarlarıyla vurup yere düşürdüler ve geri kaldırdılar. Karımın kafasına silah doğrultucular. Tam o anda gözüm döndü, vücudumda bir enerji patlaması oldu. O ana kadar yapamayacağım bir şey yaptım. Ellerimi kaldırıp ipleri koparttım. Adamların üzerine atılıp boğazlarından tuttum. Bunların ne zaman gerçekleştiğini ben bile fark edemedim. Boğazlarını tuttuğum adamlara karşı öyle bir öfke doldurmuştum ki elimi sıktığımda heriflerin boğazı patladı. Karimi ve oğlumu da çözdükten sonra odadan çıktık.Koridordan yürümeye başladık. Biraz daha ilerledikten sonra teçhizatımızı bulduk. Silahları kuşandıktan sonra yolumuza devam ettik. Önümüze gelenden kan boşalıyordu. En son ayı gibi bir adam karşımıza çıktı. Nate altından kayıp sopayı geçirdi Elena sırtına ateş etti ve ben şah damarına karbon fiber bıçağını sapladım. Kanlar yeri kırmızıya boyadı. Biz ise çıkıp gittik.
Eve vardığmızda fark ettim ki zor anlarda adrenalinden dolayı zaman çok yavaş geöiyormuş gibi hissediyordum ama aslında ben aşırı hızlanıyordum. Bu odak gücüydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deadknife:Başlangıç
ActionAilesinin bir kısmının bir suikaste gitmesi sonucunda intikam için dönen John Walter'ın Deadknife olmasI