Tarih 05.06.2014
Edward gerzeğini hala takip ediyorum. Kahverengi ceketli uzun ve siyah fotör şapkalı bir adam beni kolumdan çekti. Bir kenara oturduk bana bir isim ve adres verdi.
Yanında bir de resim vardı. Bana "Bu adamı temizlemeni istiyorum , al sana kostüm kimse görmez seni bu da silah.". Bende kiralık katile benziyormuyum sence dedim.
Bana" Aradığın biri var mı?" dedi. Bende Edward Cross dedim. Adamı öldür bilgi senindir , dedi.
Bir gün sonra...
Adreste verilen Backer 52 sokağına gittim. Şanslıydım ve adam balkonda oturup sigara içiyordu. Keskin nişan tüfeğimi alıp susturucuyu taktım. Nişan aldım ve PAT!!!
Adamın kafası delinmişti. Hemen sonra anlaşma yaptığım adama gittim. Bana bazı mekanlarının olduğu dijital bir harita verdi.
06.06.2014 Dickens Sokağı,Downtown
İlk mekana vardığımda bir yığın adam oradaydı. Kapıyı kırdım ve içeri girdim. Balistik bıçaklarla ilk üç adamı yere serdim.
En az bir beş adamı sailerle doğradım ve geri kalan iki adamdan birini katanalarla ikiye ayırdım. Etraf kan gölüne dönmüştü.
Son kalan adamı boğazından tutup kenara attım. Duvara doğru yaslayıp sorguya çektim.
-EC hakkında ne biliyorsun? Hemen anlat!
-Ne aa tamam tamam. Anlatayım mı?
-Eminim biliyorsundur, dedim ve kelebek bıçağını boğazına geçirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deadknife:Başlangıç
AçãoAilesinin bir kısmının bir suikaste gitmesi sonucunda intikam için dönen John Walter'ın Deadknife olmasI