7.

1.1K 38 3
                                    

Pov. Noah
Het voelt zo goed om samen te zijn met het meisje van m'n dromen. Vanaf de eerste dag van de middelbare school vond ik haar al perfect. We werden vrienden, maar ik wilde samen zijn.
Ik begon haar te irriteren met liefde, ze werd er gek van. Ze was nooit jaloers, ze had zelfs een vriend. Hij is een zogezegde nerd, echt een sukkel. Ze hadden 5 maanden, in de 5 maanden had ik misschien wel 10 vriendinnen. Alleen ik deed het om Melanie jaloers te maken, wat niet lukte. Ze begon me steeds irritanter te vinden. Dat vond ik echt niet leuk.

"Ik houd van je." Zeg ik tegen Melanie. "Ik misschien van jou." Zegt ze lachend.

"Wat gaan we eten?" Vraagt Daniël. "Ik hoop iets lekkers." Zeg ik. "Pizza?" Vraagt Melanie met haar telefoon in de hand. "Ja!" Roepen we. En ze gaat bellen. "Dus je houdt echt van haar?" Vraagt Emma. "Ja, natuurlijk." En ik zet de tv aan, op Xite. In2 is op tv van Wstrn. Ik zing een beetje mee, terwijl ik op Insta kijk.

•Telefoongesprek•
Stef: Hey, broertje!
Noah: Hoi, hoe gaat het?
Stef: Goed, hoe gaat het met jou en Melanie.
Noah: We zijn sa..... Vrienden.
Stef: Samen?
Noah: Nee, ik vergiste me.
Stef: Tuurlijk.
Noah: Echt waar. 'Noah, schat. Wat wil jij?' "Pizza."
Stef: Noah, schat?
Noah: Wat is er?
Stef: Jullie zijn dus wel samen.
Noah: Neehoor.
Stef: Tegen mij kan je niet liegen.
Noah: Okey. We zijn samen.
Stef: Ik wist het. Jullie passen bij elkaar.
Noah: Niks zeggen tegen mam en Stan!
Stef: Nee, doe ik niet! Doei, moet gaan!
Noah: Doei!
•Einde Telefoongesprek•

Pov. Stefanie
"Lauren!!!!!!!" Roep ik door de kamer. "Wat?" Duidelijk geïrriteerd. "Noah en Melanie zijn samen!!" "Wat?" Ze legt haar laptop naast haar en kijkt met een glimlach. "Ze zijn samen!" We gillen alles bij elkaar. "Ik wil terug naar huis." Zegt Lauren. "Dan gaan we." Zegt de vader van Lauren. Ze zijn echt rijk, dus het maakt niet uit wanneer ze weggaan.

We zitten in het vliegtuig, ik grijp de hand van Scott. Z'n koude hand, maar dat maakt niet uit. Ik ben zo bang als we op gaan stijgen en landen.

Ik kijk naar beneden, naar de wolken. De wolken en land natuurlijk. Het is zo mooi en ik maak een foto ervan. Ik zet hem op Insta, en krijg veel likes.

"Hoi." Zeg ik tegen Melanie die de deur open doet. "Hoi?" En ik knuffel haar. "Gefeliciteerd!" "Met wat?" Vraagt ze. "Met Noah en jou." Zegt Lauren, ze wilde per se mee. "Lauren." En ze steekt haar hand uit naar Melanie. "Melanie." Zegt ze. "Weet ik." Zegt Lauren. We lopen naar binnen met m'n koffer. Op de bank zit Daniël met een meisje en op de andere bank zit Noah. "Ga maar zitten. Wat willen jullie drinken?" Melanie kijkt ons vragend aan. "Cola en Ice Tea." Zeg ik tegen haar en ze loopt verder.

"Alsjeblieft." En ze zet de glazen op tafel voor ons. Ze kruipt tegen Noah aan die op de bank zit. "Jullie zijn zo cute!" Zegt Lauren. Noah en Melanie worden helemaal rood, wat het nog schattiger maakt.

Verliefd op mijn nieuwe broer || VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu