15.

733 24 0
                                    

Pov. Noah
"Noah, wil je even komen?" "Waarom om die slet te zien?" "Noem haar niet zo, je weet het gewoon maar je wilt het niet geloven. En jij daar met je grijnzende kutkop!" Roept Daniël en ik loop achter hem aan.

Klop klop

"Zo hier ben ik!" Zeg ik vrolijk en ik blijf staan. "Ga maar naast de slet zitten!" "Wat?" "Dat zei hij net." Ik zie een traan over Melanie's wang rollen. "Nee, ik blijf staan." Zeg ik en Daniël's gezicht word boos en wijst naar de plek naast Melanie dat ik daar MOET zitten.

"Ze heeft hem niet gezoend." Zegt Emma. "Ja, en daarom zei Scott dat!" Zeg ik zo sarcastisch mogelijk. "Geloof je je vriendin die je al bijna 4 jaar kent. Of de jongen die hier nog maar een uurtje is?" Ik weet het niet, echt ik zit in de knoop. Ik wil haar zo graag geloven. Maar iets zegt me dat ik dat niet moet doen! Er rollen ook tranen bij mij over m'n wangen. Melanie komt met haar duim en wilt de tranen wegvegen maar ik pak haar arm en leg hem terug. "Weet ik niet. Iets zegt me dat het waar is. En iets zegt me dat ik jou gewoon moet geloven en dat ik Scott weg moet krijgen!" Zeg ik boos. En ik ga staan. "Hebben jullie geen camera's?" Vraagt Emma. "We moeten naar beneden naar de camera's!" Roept Melanie en we lopen zo snel mogelijk achter Melanie aan. Melanie pakt de laptop en zet hem op het camera-programma.

"Dit is het tijdstip. Hier loop ik naar de keuken en hij pakt me vast!" Zegt ze. En Scott die er ook bij staat krimpt in. "Dat zie je niet goed, hoor." Zegt hij maar ik blijf kijken. "Sorry dat ik je niet geloofde! Ik ben een waardeloos iemand. Jij verdient mij niet!" Zeg ik en ik wil weglopen. "Noah!" Roept Melanie en ik draai me om en ze rent zo snel mogelijk naar me toe, met krukken en knuffelt me. "Ik hou van je! Sorry, dat ik je niet geloofde. Ik voel me vreselijk!" Zeg ik en ik heb nog steeds tranen in m'n ogen en op m'n wangen. "Ik hou ook van jou!!!" En ik zoen haar. "Laten we dit achter ons? Ik stem voor!" "Ik stem tegen, het huis uit!" Roept Daniël en hij gaat weg. Ik breng Melanie naar de bank en zet haar op de bank. "Nou, wat willen jullie drinken?" Vraag ik. "Jillz zonder alcohol!" Roept Melanie en ik zie dat ik haar hand nog vast heb. "Water." Roept Stefanie. "2 Ice Tea, voor ons." Zegt Daniël en ik loop naar de garage. Ik doe het flesje Jillz open en loop weer terug naar binnen. Ik pak 3 Ice Tea en een watertje. Ik loop weer terug en ga op de bank zitten. "Sorry, dat ik het niet inzag. Ik ben echt dom!" Zegt Stefanie. "Dat kon jij niet weten." Zegt Melanie tegen Stefanie. "Wat gaan we eten?" Vraag ik. "Weet ik niet!" Zegt Melanie. "Blijven jullie slapen?" Vraagt Melanie. "Ja, als dat kan?" Zegt Daniël. "Jahoor!" "Maar we hebben geen logeerkamer!" Zegt Stefanie. "Hun gaan in mijn bed ik ga bij Noah." Zegt Melanie. "Nou, zullen we dan naar de KFC?" Vraag ik en ze knikken. We rijden met Daniël's auto naar de KFC.

"Hey, wat doe jij hier?" Vraagt Melanie aan Clara. "Gewoon even eten met m'n vriendje. Hij heet Rutger, dit is hem!" Zegt ze en de jongen komt er bij zitten net als Clara. "Leuk je te ontmoeten!" Zegt Melanie. We eten ons eten op en gaan nog even naar de Starbucks. "Een frappocino." Zeg ik tegen het meisje achter de balie. "Welke naam moet ik erop zetten? Jou mooie naam of m'n telefoonnummer?" Vraagt het meisje. "Ik heb een vriendin. Doe maar haar mooie naam Melanie!" Zeg ik en ik zie het meisje boos worden. Ze zet de naam erop en geeft het. Het staat er echt heel lelijk opgeschreven. "Hier de frappocino." Zeg ik en ik geef de beker aan Melanie. "En wie heeft dit geschreven?" Vraagt ze lachend. En het meisje kijkt haar woedend aan. "Je moet je mond houden!" Zegt ze. "Wie is dat?" Vraagt Melanie. "Een irritant meisje." Zeg ik. "We kunnen haar lekker jaloers maken?" Zegt ze en ik knik en zoen haar. Het meisje komt naar ons toe. "Ik wil dat jullie vertrekken!" Zegt ze. "En waarom?" Vraagt Daniël. "Zeg tegen je vriend dat hij normaal moet doen, Daniël!" Zegt ze. "Ken je haar?" "M'n zus Romy." Zegt hij stom. "Ze heeft een crush op je." Zegt hij lachend. "Ja, en ik op m'n zus naast me." "Ieuw! Verliefd worden op je zus?" "Nieuwe zus, stiefzus. Onze ouders zijn samen." Zegt Melanie en de lach verdwijnt. "Romy, ga weg!" Zegt Daniël. "Kom een keer naar ons?" "Is goed, sorry. Voor net!" Zegt ze. "Maakt niet uit." En ze gaat weer naar de toonbank. "Sorry, ze kan soms een beetje moeilijk doen." Zegt Daniël en ik moet lachen. "Ik heb er hier 2." Zeg ik lachend. "Hey! Houd je gedeisd anders is het over!" Zegt ze nep-boos. "Aaahw!" Zeg ik en ik zoen haar.

Verliefd op mijn nieuwe broer || VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu