Pov. Melanie
"Mag m'n vriendje langskomen?" Vraagt ze, terwijl ze de deur open doet. "Jahoor." Zeg ik. Er komt een jongen binnen. "Scott." Zegt hij. "Melanie." "Noah." En we gaan zitten. "Leuk je te ontmoeten!" Zeg ik tegen Scott. "Ook leuk jou te ontmoeten."Stef en Noah gaan even praten, denk ik. Dus ik ben alleen met Scott. De televisie staat op SpongeBob, wat Stef waarschijnlijk leuk vind. "Wil je wat drinken?" Vraag ik aan hem. "Misschien kan ik het pakken, dan hoef jij niet te gaan." Een bezorgde Scott, oke. "Neehoor, dat maakt niet uit." Zeg ik lachend en ik loop naar de keuken, iemand komt me achteraan. Scott duwt me zachtjes tegen de muur en komt dichterbij. "Je bent zo knap! Veel knapper dan die zus van je!" Zegt Scott. En hij zoent me, ik zoen eerst terug. "Ik hou van je!" Zegt Scott. Hij zoent me weer, maar ik zoen deze keer niet terug. "Ik weet dat je me wilt." Zegt Scott en hij zoent me weer. Ik probeer los te komen, maar het lukt me niet. "Wat is dit?" Hoor ik een stem zeggen.
Pov. Noah
Ik ben boven met Stef. "Je moet het echt niet vertellen." Zeg ik tegen haar. "Nee, ik zeg niks!" Zegt ze en ze gooit haar handen in de lucht. "En is Scott een beetje lief voor je?" "Heel erg lief!" Zegt ze. "Hij houdt hartstikke veel van me! Hij geeft heel veel om me. En ik geef ook heel veel om hem!" Zegt Stefanie. Ik ben blij voor haar. We lopen naar beneden. "Wat is dit?" Vraag ik boos. Ik zie hoe ze zoenen.Pov. Melanie
"Ze zoende me. Ze pakte me bij m'n kraag en ik kon niet los komen door haar krukken." Zegt Scott. "Wat een bullshitverhaal." Zeg ik boos. "Niet te geloven! Melanie!" Zegt Noah boos. "Oohw, dus je gelooft hem." "Waarom zou ik dit verzinnen. Je pakte je kans, denk ik." Zegt Scott. Wat een klootzak. "Het is uit!" Zegt Noah en de tranen schieten in m'n ogen. "Is goed, het maakt me niet uit!" Zeg ik. Oohw, wat zeg ik. Het maakt me 1000% uit! Ik loop naar m'n kamer. Zo snel mogelijk. "Het zijn allemaal klootzakken!" Roep ik in mezelf.
JE LEEST
Verliefd op mijn nieuwe broer || VOLTOOID
RomanceMelanie van 16 jaar heeft een perfect leven. Jha, dat zeggen de meeste mensen. Haar ouders gaan scheiden en ze blijft bij haar vader wonen. Haar vriendje heeft het uitgemaakt omdat hij vreemd ging. Haar vader vind een nieuwe vrouw en die heeft een z...