A Stranger?

841 84 1
                                    

♪ all of my doubts~ suddenly goes away somehow~ one...step...closer~

#DOKYUNGSOO

.

*K..kris..s.. hyung?*

တုန္​လႈပ္​ စြာနဲ႔ ​ေခၚမိ​ေတာ့မယ္​ သူ႔ႏႈတ္​ခမ္​းကို KyungSoo လက္​​ေသး​ေသး​ေလး​ေတြနဲ႔အျမန္​ဖမ္​းပိတ္​ လိုက္​တယ္​...

မ်က္​လံုးဝိုင္​း​ေလး​ေတြမွာျပည္​့လ်ံလာတဲ့ မ်က္​ရည္​​ေတြကသူ႔ရဲ႕ပါး​ေဖာင္​း​ေဖာင္​း​ေလး ​ေတြ​ေပၚကိုတ​ေတာက္​​ေတာက္​စီးက်လာ တယ္​...

အသက္​႐ႉရပ္​မတတ္​အျမန္​ႏႉန္​းနဲ႔ kyungsoo ထြက္​​ေျပး လာခဲ့တယ္​....










သူ႔ကမၻာႀကီးပ်က္​စီးသြားၿပီ....



ဟုတ္​တယ္​...


Kris Hyungက kyungsooအတြက္​​ေတာ့ သိပ္​လွတဲ့ကမၻာႀကီးပါပဲ..



ဒါ​ေပမဲ့.. .


အ.အခု​ေတာ့

သူ...KyungSoo ႐ႈိက္​ႀကီးတငင္​င္ိုရင္​း ဦးတည္​ခ်က္​မ႐ွိ​ေျပး​ေနရၿပီ​ေလ...









..
ဘယ္​​ေလာက္​ၾကာ​ေအာင္​​ေျပး​ေနမိလဲမသိ..

အ​ေမွာင္​ထုစိုးမိုးလာႁပ္​ီးkyungsoo​ေျခ​ေထာက္​​ေတြမသယ္​ႏိုင္​​ေအာင္​ျဖစ္​လာမွပဲ သူ​ေရာက္​႐ွိ​ေနတဲ့ပတ္​ဝန္​းက်င္​ကိုသတိျပဳ မိ တယ္​...










ဘယ္​​ေရာက္​​ေန​ေနkyungsooမမႉပါဘူး
တစ္​ခ်ိန္​ခ်ိန္​အိမ္​ျပန္​​ေရာက္​မွာ​ေပါ့...

အခု
...
လမ္​း​ေပ်ာက္​​ေနတဲ့တစ္​ခုတည္​း​ေသာအရာက KyungSoo ရဲ႕ႏွလံုးသား​ေလး....ု








ၾကံဳရာ​ေနရာမွာထိုင္​ခ်ရင္​းတရိပ္​ရ္ိပ္​တက္​ လာတဲ့ဝမ္​းနည္​းမႈ​ေတြ​ေၾကာင္​့ မ်က္​ရည္​မ​ေျခာက္​​ေသးတဲ့သူ႔ပါး​ေလးထက္​ မွာ​ေနာက္​ထပ္​မ်က္​ရည္​​ေတြသြန္​ခ်ရင္​း..
နာက်င္​​ေနတဲ့ႏွလံုးသားကိုပါသူထု႐ိုက္​ရင္​း ႐ိူက္​ႀကီးတငင္​ငို​ေနရံုကလြဲၿပီး.....

..




" A...Angel တဲ့ Angel တဲ့လားhyung
ရယ္​..... ကြၽန္​​ေတာ္​့အတြက္​​ေတာ့ သူက...
Satan.. .
Kris hyungကို
ကြၽန္​​ေတာ္​့ဆီကဆြဲထုတ္​ခိုးယူသြားတဲ့ Satan.. .နတ္​ဆိုး တစ္​ပါးပဲ
Wae...wae!!!
အီးဟီးး...ဟီး..H..Hyung ရက္​..ရက္​စက္​ တယ္​...အီးဟီး..!!"

..
**





အဲ့ဒီ​ညကဘယ္​လိုလုပ္​အိမ္​ျပန္​​ေရာက္​ခဲ့လဲ kyungsooမသိ....

ဘာမွစားခ်င္​စိတ္​မ႐ွိပဲ...
အိပ္​ယာထဲ​ေခြ​ေနရံုသက္​သက္​..

အခုမွသာkyungsoo ​စိတ္​​ေျပလက္​​ေပ်ာက္​အျဖစ္​လူသူမ႐ွိတဲ့ ပန္​းျခံ ထဲကခံုတန္​း​႐ွည္​​ေပၚမွာထိုင္​​ေနျခင္​းသာ...




တဖြဲဖြဲက်​ေနတဲ့ႏွင္​း​ေတြရယ္​...အ​ေအးဓာတ္​​ေၾကာင္​့ခက္​ခဲ​ေနတဲ့သူ႔အသက္​႐ႈႏႈန္​း​ေတြရယ္​.....
အထီးက်န္​ မႈသက္​သက္​ရယ္​သာ
KyungSoo ကိုအ​ေဖာ္​ျပဳ​ေနတယ္​....






အခ်ိန္​အားျဖင္​့တစ္​ပတ္​သာသာ႐ွိခဲ့​ေပမဲ့
KyungSoo အတြက္​ အျဖစ္​ပ်က္​​ေတြက မနက္​ကအျဖစ္​လိုမ်ိဳးလတ္​ဆတ္​​ေနဆဲ...


KyungSoo မခံစားႏိုင္​ပါဘူး...

ဦးဆံုးျဖစ္​တည္​လာမိတဲ့အခ်စ္​က နာက်င္​ျခင္​း​ေတြသာ​ေပးခဲ့တယ္​...

တကယ္​ဆိုရင္​
KyungSoo လက္​ခံသင္​့​ေနၿပီ... kris hyung က KyungSoo ပိုင္​တဲ့အ႐ာ မဟုတ္​ဘူး....
Kris Hyungကိုစ​ေတြ႔ကတည္​းက ပိုင္​ဆိုင္​ခြင္​့ဆိုတာမ်ိုးမ႐ွိခဲ့ဘူးဆိုတဲ့အခ်က္​ကို​ေလ..
အခု သူ႔ရဲ႕...kr..
Ar..arni..Kris Hyungကအခုဆိုရင္​ တစ္​ပါးသူရင္​ခြင္​မွာ​ေပ်ာ္​​ေန​ၿပီ...




စို႔နင္​့လာတဲ့ခံစားခ်က္​​ေၾကာင္​့ KyungSoo တရႉံ႔ရႉံ ့ငိုမိျပန္​ပါတယ္​...


*
"HuckCHUUU!!!!!!!

​အ​ေအးဒါဏ္​ကိုလြန္​လြန္​ကဲကဲခံစား​ေနရတဲ့ KyungSoo ခႏၱာကိုယ္​က အခ်က္​ျပလာပါၿပီ



ဟတ္​ခ်ိဳး ခ်ည္​သြားတာ​ေၾကာင္​့ တစ္​ခဏ အငိုတိတ္​သြားတုန္​း




႐ုတ္​တရက္​ ပုခံုး​ေပၚ​ေရာက္​လာတဲ့ အရာတစ္​ခု​ေၾကာင္​့Kyungsooလန္​႔ၿပီး
တုန္​သြားတယ္​...









အထိတ္​တလန္​ ့ ​ေမာ့ၾကည္​့မိ​ေတာ့...












တလက္​လက္​​ေတာက္​ပ​ေနတဲ့မ်က္​ဝန္​းညိဳ​ေတြနဲ႔ပန္​းႏု​ေရာင္​ႏႈတ္​ခမ္​းပါး​ေလးကိုပိုင္​ဆိုင္​ ထားတဲ့လူစ္ိမ္​းတစ္​​ေယာက္!!!

ဟုတ္​တယ္​...



လူစ္ိမ္​းတစ္​​ေယာက္​!

*A stranger?*




.

.

Oh~~ who wanna take off Tears from KyungSoo?
✋" Me Me Me!!!
:") sob* sob*

23-1-16 6+53pm
"This fic is for my all readers as a "Mianae seulmu"*​sorry-present * xD. I love U*

My Beautiful Stranger♡ SeSoo,HunSoo,HunDo♡Donde viven las historias. Descúbrelo ahora