ring My Bell ♬

584 82 7
                                    


Your POV

Sehunလွည္​့ၾကည္​့လာၿပီးအျပံဳးနဲ႔အတူ

'Waiting for someone...'

"Oh..."

KyungSoo ဘာ​ေျပာရမွန္​းမသိ.
Sehunကို​​ေတြ႔လိုက္​ရလို႔အရမ္​း​ေပ်ာ္​သြားမိတယ္​..တၿပိဳင္​နက္​တည္​းလည္​း Bubbleကိုမ​ေတြ႔လိုက္ရလို႔စိတ္​ညစ္​သြား​ေသးတယ္​...

...စကၠန္​႔အတန္​ၾကာမွသူ႔ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးကိုအသာဟၿပီး
"ဟို...ကြၽန္​​ေတာ္​.. ခင္​ဗ်ား ​ေဘးမွာထိုင္​လို႔ရလားဟင္​? ကြၽန္​​ေတာ္​ လည္​းတစ္​​ေယာက္​​ေယာက္​ကို​ေစာင္​့​မလို႔ပါ.....ကြၽန္​​ေတာ္​့အထင္​ သူမလာ​ေသးဘူးထင္​တယ္​..."

KyungSoo ​ေျပာရင္​း၀မ္​းနည္​းလာတယ္​.. သူ႔ကို Bubbleက တကယ္​​ေကာ​ေတြ႔ခ်င္​ရဲ႕ လားဆိုတာသူသံသယ၀င္​လာတယ္​..
အခ်ိန္​ကလည္​း9:36ျဖစ္​​ေနၿပီ​ေလ...သူ႔အခ်ိန္​ပိုင္​းအလုပ္​ကခုမွၿပီးတာကိုး...

အာ...သူ႔ကိုတမင္​စလိုက္​တာလဲျဖစ္​မွာ​ေပါ့
ကြၽတ္​စ္​! သူကနာမည္​ႀကီး author တစ္​​ေယာက္​​ေလ... ဘယ္​သူ႔သြား​ေမး​ေမး႐ွင္​း​ေနတာပဲ...
နာမည္​ႀကီး author တစ္​​ေယာက္​က အလုပ္​မ်ား​ေနတဲ့ author တစ္​​ေယာက္​က သူ႔လို...သူ႔လို႐ိုး႐ိုးသာမန္​လူတစ္​​ေယာက္​ကို​တကူးတကလာ​ေတြ႔မယ္​တဲ့လား!

"KyungSoo? "

KyungSoo ဘယ္​​ေလာက္​ထိသူ႔အ​ေတြး​ေတြနဲ႔​ေမ်ာ​ေနမွန္​းမသိ..႐ုတ္​တရက္​ သူ႔နာမည္​ၾကားလိုက္​မွ

"W..what?"

"ကိုယ္​​ေျပာတာ...
မင္​းဘယ္​သူ႔ကို​ေစာင္​့​ေနတာလဲလို႔​ေမးတာ..."
Sehun ထပ္​​ေမး​ေတာ့..


"A..ahhh...9..94Bubble , ဟို ကြၽန္​​ေတာ္​့ favourite author.. ခင္​ဗ်ားသူ႔ကို သိတယ္​မလား...ကြၽန္​​ေတာ္​ သူ႔အ​ေၾကာင္​း​ေျပာဖူးတယ္​​ေလ..ခင္​ဗ်ား လည္​းသူ႔စာအုပ္​​ေတြဖတ္​ဖူးတယ္​ဆို.."





"Oh..."




အ​ေတာ္​ၾကာတိတ္​ဆိတ္​​ေနၿပီးမွSehun​ေ႐ွ႕ကိုမ်က္​ႏွာလြဲလိုက္​ၿပီးထပ္​​ေျပာတယ္​...

"အာ...မင္​းသူ႔ကိုတကယ္​လာ​ေစာင္​့တာလား? ကိုယ္​​ေျပာခ်င္​တာ...ဟို... သူ႔ကိုလာတဲ့ထိ​ေစာင္​့မလို႔လား?"






My Beautiful Stranger♡ SeSoo,HunSoo,HunDo♡Donde viven las historias. Descúbrelo ahora