Please Don't *

642 87 2
                                    

DO KyungSoo'POV

"မင္​းသိလား...

Summer is for those who are inlove.Fall is for the broken.Spring is for the newly-blossomed feelings and Winter is for the lost soul.."
(@Gclef_neves)

Kyungsooသူ႔ဆီကၾကားလိုက္​ရတဲ့စကား ​ေတြ​ေၾကာင္​့အူ​ေၾကာင္​​ေၾကာင္​ျဖစ္​သြားတယ္​ .. မဟုတ္​ဖူး.. အံ့အားသင္​့ သြားတာလို႔​ေျပာရမယ္​ ..ဘယ္​လိုလည္​းဆို​ေတာ့​ေလ..သူ႔စကားလံုး​ေတြက.. ဟို... Woo~ KyungSoo စကားစ႐ွာမရ​ေအာင္​ကိုခံစားလိုက္​ရတယ္​ .. သူ႔စကား​ေတြက​အရမ္း​ေလးနက္​ေနတယ္..
Kyungsooတေမ့တ​ေမာ​ေငးမိ​ေနတုန္​း
သူ..
လွည္​့ၾကည္​့လာျပန္​တယ္..
Kyungsoo မ​ေနႏိုင္​ပဲထပ္​ၿပီးျပံဳးျပမိတယ္​..

.
"မ်က္​ရည္​က် တယ္​ဆိုတာ အ​ေရးႀကီးတဲ့
ခံစားရလြန္​းတဲ့အ​ေျခအ​ေန​ေတြ ကိုယ္​တို႔​ေဘးနားမွာ႐ွိ​ေနတဲ့ တန္​ဖိုးရွိ တဲ့သူ​ေတြအတြက္​ပဲ မလား?ဒီ​ေတာ့
ကိုယ္​ခန္​႔မွန္​းၾကည္​့မယ္​..
မင္​းငို​ေနရတာလည္​း မင္​းအတြက္​အရမ္​းတန္​ဖိုး႐ွိတဲ့သူတစ္​​ေယာက္​အတြက္​ပဲဆိုပါ​ေတာ့ Hmm??

KyungSoo ၾကား​ေနရတဲ့သူ႔စကားသံအက္​႐ွ႐ွ​ေလး​ေတြ ကိုနား​ေထာင္​ရင္​းkyungsooကိုျပံဳးၿပီးၾကည္​့ ​ေနတဲ့ထိုသူကို​ေခါင္​းၿငိမ္​့ျပလိုက္​မိတယ္​..




.


"ကိုယ္​က​ေတာ့ ကိုယ္​့မ်က္​ရည္​နဲ႔ထိုက္​တန္​တဲ့သူ​ေတြအတြက္​ပဲငိုတယ္​...အင္​းး..
မင္​း​ေနရာမွာကိုယ္​သာဆိုပါ​ေတာ့..
ကိုယ့္ကိုသူ႔ညီ​ေလးတစ္​​ေယာက္​လိုပဲျမင္​တဲ့ သူအတြက္​နဲ႔ငိုရင္​းကိုယ္​့အခ်ိန္​​ေတြကိုျဖဳန္​းတီးမွာမဟုတ္​ဘူး.."




..

..

Kyungsooဆြံ႔အသြားတယ္​.....
အ​ေျခအ​ေနအမွန္​ကိုမီး​ေမာင္​းထိုးျပလိုက္​သလိုပဲ.....

..

.အငိုတိတ္​ၿပီး.ပထမဆံုးအႀကိမ္​အျဖစ္​သူ႔ကိုkyungsoo
​ေစ့​ေစ့စပ္​စပ္​ ​ေငးၾကည္​့မိတယ္​..

..

.

ထင္​႐ွားတဲ့​ေမး႐ိုးနဲ႔..
ျပတ္​သားပံုရတဲ့ႏႈတ္​ခမ္​းပါးတစ္​စုံ...
​ႏွင္​းပြင္​့​ေလး​ေတြကသူ႔ဆံႏြယ္​​ေတြထက္​မွာ ယီး​ေလးခိုလို႔ရယ္​....
ၾကယ္​ျပန္​႔တဲ့သူ႔ရင္​ခြင္​ကအားအင္​​ေတြ​ေပး​ေနသလို....

အရမ္​းပဲ Handsome ျဖစ္​​ေနတဲ့ထိုသူကို ၾကည္​့ၿပီး...
KyungSoo အသိတစ္​ခ်က္​လင္​းခနဲျဖစ္​သြားတယ္​...

..
"ဟို...ဟို​ေလ...ခင္​​ဗ်ား...အဲ့...ခင္​ဗ်ား ​ေျပာတဲ့စကားလုံး​ေတြက​ေလ...စာအုပ္​တစ္​အုပ္​ထဲက လူတစ္​​ေယာက္​​ေျပာတာနဲ႔..သြားတူ​ေနတယ္​....."


.

Silence *


..

အခ်ိန္​အၾကာႀကီးတိတ္​ဆိတ္​​ေနၿပီးမွ သူ႔ဆီကအသံထြက္​လာတယ္​..
"ဟင္​???"

သူ႔ကိုနားမလည္​သလိုၾကည္​့​ေနတဲ့ထိုမ်က္​ဝန္​းညိဳ​ေတြကို​စိုက္​ၾကည္​့ရင္​းKyungsoo ​႐ွင္​းျပဖို႔လုပ္​ရ​တယ္​...

..
"ဟို..ဟို​ေလ..ကြၽန္​​ေတာ္ ​ေျပာတာက..
ခင္​​ဗ်ား ရဲ႕စကားအသုံး​ေတြက ကြၽန္​​ေတာ္ အႀကိဳက္​ဆံုးစာ​ေရးဆရာနဲ႔သြားတူ​ေနတယ္​ လို႔​ေျပာတာပါ...immm..ဟို... သူ..သူက သူ႔ရဲ႕ ဒုတိယ​ေျမာက္​ထုတ္​ခဲ့တဲ့စာအုပ္​မွာ အဲ့စကား​ေတြသုံးခဲ့တာ..."

..

..
KyungSoo ထစ္​​ေငါ့စြာ႐ွင္​းျပရင္​းအသံတိတ္​​ေနဆဲ သူ႔ကို မရဲတရဲျကည့္​မိတယ္​..




.

အခ်ိန္​အနည္​းငယ္​ထိတိတ္​ဆိတ္​​​ေနမႈကို သူ႔ရဲ႕ အသံ​ေအး​ေလးနဲ႔ၿဖိဳခြဲလိုက္​​ေလရဲ႕

..


"Are you a fan of him?"


..
#Seeya!
We are one
#waiting for #exoComeback
#exo4thAnniversity
♥ 4.7.16





.

My Beautiful Stranger♡ SeSoo,HunSoo,HunDo♡Donde viven las historias. Descúbrelo ahora