Beautiful.. isn't He???

795 91 1
                                    

Oh Sehun#

Sehunပတ္​ဝန္​းက်င္​ကို​လိုက္​ၾကည္​့မိတယ္​..
​ေနရာတိုင္​းမွာႏွင္​း​ေတြက်​ေန​ေလရဲ႕..
လိုက္​​ေငး​ေနရင္​းsehunမ်က္​လံုး​ေတြကို အရာတစ္​ခုကဖမ္​းစားလိုက္​တယ္​..
အာ..
​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​ပဲ...

Sehunတိုး​ေဝွ့လာတဲ့​ေလ​ေအး​ေၾကာင္​့တစ္​ ဖ်တ္​ဖ်တ္​ျဖစ္​သြားတဲ့ကုတ္​အ႐ွည္​ရဲ႕​ေကာ္​လံ ကိုသူအသာထိန္​းလိုက္​တယ္​...
ၿပီး​ေတာ့သူ႔ျမင္​ကြင္​းထဲက​ေကာင္​​ေလးကို ျပန္​ၾကည္​့မိတယ္​....
Sehunလိုပဲ..​
ေကာင္​​ေလးကတစ္​​ေယာက္​တည္​းထိုင္​​ေနတာ

..

Sehunအတန္​ၾကာထိ​ေငးၾကည္​့​ေနတာ​ေတာင္​ႏွင္​း​ေတြၾကားထဲက​ေကာင္​​ေလးကထိုင္​​ေန ႐ုံအျပင္​ဘာမွမလုပ္​​ေနဘူး...
အဲ့....

​ေကာင္​​ေလးပုခံုး​ေလး​ေတြတလႈပ္​လႈပ္​နဲ႔မို႔..
႐ိႈက္​​ေနတာလား
သူငို​ေနတာလား..တစ္​ခုခုပဲ!

Sehunသတိထားမိလိုက္​​ေတာ့..ဘာလုပ္​ လို႔လုပ္​ရမလဲမသိ...ႏွစ္​သိမ္​့ ​ေပးရမလား.. လ်စ္​လ်ဴရႈ ရမလား...

Sehunကထို​ေကာင္​ေလးနဲ႔အ​ေတာ္​​ေဝး​ေဝး ကထိုင္​ခံုတစ္​ခုံမွာ​ေရာက္​​ေနျခင္​းရယ္​ပါ..
ဒီပန္​းျခံ...တစ္​နည္​းအားျဖင္​့ ကစားကြင္​းထဲမွာ သက္​႐ွိလူသားသူတို႔ႏွစ္​ဦး သာ႐ွိ​ေနျခင္​းကိုsehunသတိထားလိုက္​မိတယ္​..

Good!

Sehunသာဆိုရင္​လည္​းအခုလိုဘယ္​သူ႔​ေဝဖန္​မႈမွမ႐ွိတဲ့​ေနရာမွာအားရပါးရငိုမိမွာပဲ...

Sehun​ေတြးၿပီး​ေငး​ေနရင္​းက ႏွာခ်ည္​သံတစ္​ခုၾကားလိုက္​ရတယ္
ဟာဟ
​ဒီအသံကထို​ေကာင္​​ေလးဆီကဆိုတာsehun အတတ္​သိတယ္​..

​ေတာ္​​ေတာ္​ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတာပဲ..

Haha! Jinjayo~
တကယ္​​ေျပာတာ...​ေၾကာင္​​ေလးတစ္​​ေကာင္​ ႏွာ​ေခ်လိုက္​သလိုပဲ...


Sehun​ဒီလိုပဲ​ေငး​ေနမယ္​့အစားထို​ေအးခဲ ​ေနတဲ့​ေကာင္​​ေလးဆီသြားဖို႔ဆံုးျဖတ္​လိုက္​တယ္​... ​ေျခလွမ္​း​ေတြကတ​ေရြ႔​ေရြ႔လွမ္​း​ေနသလို sehunမ်က္​ဝန္​း​ေတြက ထို​ေကာင္​​ေလးဆီမွာ....

My Beautiful Stranger♡ SeSoo,HunSoo,HunDo♡Donde viven las historias. Descúbrelo ahora