Tell Me What is ♥

585 80 5
                                    

Oh Sehun POV

.

.

ေမ်ာ္လင့္ခ်က္အျပည့္ပါတဲ႔မ်က္လံုးဝိုင္းေလးေတြနဲ႔​ေကာင္​​ေလးကိုျကည့္ျပီးsehunထစ္ထစ္ေငါ့ေငါ့နဲ႔

"A.ahh...yeah..? ဟို...ကိုယ္​​ေျပာခ်င္​တာက..အင္​း..တကယ္​့ fan boy ​တစ္​​ေယာက္​​ေတာ့မဟုတ္​ပါဘူး.. ဒါ​ေပမဲ့.. ကိုယ္​... သူ႔..သူ႔ရဲ႕ တစ္​ခ်ိဳ႕စာအုပ္​​ေတြ​ေတာ့ႀကိဳက္​ပါတယ္​..'

Sehun​ေျပာၿပီး​ေတာ့မသက္​မသာနဲ႔ရီျပလိုက္​ရတယ္​..
.

.

'Wahhhhh!!! Jinja?'

ကဲအဲဒီမွာစ​ေတြ႔တာပဲ... ဟက္​ဟက္​..
​ေကာင္​​ေလးက သူ႔အ​ေၾကာင္​း​ေတြစၿပီး​ေျပာ​ေတာ့တာပဲ..
Sehunႏႈတ္​ခမ္​း​ေပၚကအျပံဳးကိုဖယ္​ပစ္​လို႔မရ​ေလာက္​​ေအာင္​ ဒီ​ေကာင္​​ေလးကအရမ္​းခ်စ္​စရာ​ေကာင္​း​ေနတယ္​...
​ေကာင္​​ေလးရဲ႕၀ိုင္​းစက္​​ေနတဲ့မ်က္​လံုး၀ိုင္​း​ေလး​ေတြကသူ႔ကို​ေစ့​ေစ့ၾကည္​့ၿပီး​ေပ်ာ္​၇ႊင္​မႉ​ေတြတလက္​လက္​နဲ႔​ေျပာ​ေနတဲ့သူ႔​ေ႐ွ႕က စိတ္​၀င္​စားစရာအရာ​ေလး​ေၾကာင္​့ သူ႔တစ္​ကိုယ္​လံုးလြင္​့​ေျမာ​ေနသလိုခံစား​ေနရတယ္​...

.

​ေကာင္​​ေလးက စာအုပ္​​ေတြထဲက သူ႔အႀကိဳက္​​ေတြ အံ့ျသစရာ​ေတြကို
စကားသံခ်ိဳခ်ိဳ​ေလး​ေတြနဲ႔ ​ေျပာ​ေနတဲ့တစ္​​ေလ်ာက္​လံုး Sehun ​ေျပာစရာစကားလံုး​ေတြကင္​းမဲ့​ေနခဲ့တယ္​..
Sehunအရမ္​းခံစားရပါတယ္​.. ၾကည္​ႏူးမႈ အံ့ျသမႈ စိတ္​ခ်မ္​းသာမႈ ထူးဆန္​းမႈ​ေတြနဲ႔ sehun...စကားသံ​ေတြ​ေပ်ာက္​ဆံုး​ေနမိျခင္​းပါ..
...

.

.Breathless.. .

He's leaving me breathless.. ..

.

.

.
အခု sehun သူ႔အခန္​းထဲျပန္​​ေရာက္​​ေနၿပီ..
သူနဲ႔ Kyungsoo ရဲ႕ ​ေက်နပ္​စရာစကား၀ိုင္​းၿပီးဆံုးၿပီးလို႔ အိမ္​ျပန္​လာခဲ့ျခင္​းပါ..

သူ ထပ္​ျပံဳးမိသြားပါတယ္​...

.

ည​​ေမွာင္​လို႔
ထို​ေကာင္​​ေလးက ​ျပန္​ခါနီးမွ နာမည္​​ေျပာဖို႔သတိရတယ္​​ေလ..
​Sehunျပန္​ဖို႔ႏႈတ္​ဆက္​ၿပီး​ေက်ာခိုင္​းသြား​ေတာ့မွ
*Ah! ကြၽန္​​ေတာ္​့နာမည္​ KyungSoo! Do KyungSoo! *
​အ​ေနာက္​ကလွမ္​း​ေအာ္​​ေျပာတဲ့အသံစူးစူး​ေလးကိုၾကားလိုက္​ရ​ေပမဲ့သူလွည္​့မၾကည္​့မိ​ေတာ့ဘူး...

..

.

.

Sehun သူ႔​ေ႐ွ႕က screen ကို​ေငးၾကည္​့ရင္​း သူ႔ခံစားခ်က္​​ေတြ​ေတြအသစ္​တစ္​ဖန္​လန္​းဆန္​းလာခဲ့တယ္​...
သူ႔လက္​​ေခ်ာင္​း​ေလး​ေတြက္ိုလႈပ္​႐ွားလိုက္​ရင္​း...
သူ႔ရဲ႕ သီးျခား ကမၻာ ​ေလးထဲကို​ေရာက္​ရိွသြားပါ​ေတာ့တယ္​....

.

.

.
>>

Do KyungSoo POV

.

​ေနာက္​တစ္​​ေန႔ည​ေနမွာ KyungSoo ထို​ေနရာ​ေလးကိုျပန္​​ေရာက္​လာတယ္​..
သူ႔ကို ဂ်ာကင္​ ငွါး​ေပးခဲ့တဲ့ Mr.handsome ကိုထပ္​မ်ား​ေတြ႔ရမလားလို႔​ေပါ့..

.
ဒါ​ေပမဲ့

ခံုတန္​းလ်ား ​ေပၚက sticky note​ေလးက သာ​ေစာင္​့ႀကိဳ​ေနမႈ​ေၾကာင္​့ KyungSoo shockရသြားပါတယ္​....

"
ကြၽန္​​ေတာ္​့နာမည္​ Oh Sehunပါ...
....စာ​ေရးျခင္​းကို႐ူးသြပ္​တဲ့ စာ​ေပနဲ႔ပတ္​သတ္​ရင္​စိတ္​အားထက္​သန္​လြန္​းတဲ့ novelist တစ္​​ေယာက္​​​ေပါ့..
အခုလို အလွပဆံုး အထူးဆန္​းဆုံး ျမတ္​ႏိုးစရာအ​ေကာင္​းဆံုး အဆန္​းျပားဆံုး အ​ေကာင္​းဆံုး​ေသာ​ တည္​႐ွိ​ေန​ေပးျခင္​းအတြက္​
တကယ္​့ကို
ႏွလံုးသားထဲက​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​..
အို​ေခ!! ​ေနာက္​ထပ္​
​ေတြ႔ၾကရ​ေအာင္​!Do KyungSoo"
OhSehun , AspiringNovelist

.

.

KyungSoo မ်က္​လံုးအ၀ိုင္​းသား​ေလးနဲ႔ လက္​ထဲကစာရြက္​​ေလးကိုအထပ္​ထပ္​အခါခါ ဖတ္​မိ​တယ္​...

.

.
*ကြၽန္​​ေတာ္​ တစ္​မ်ိဳးႀကီး ခံစားလိုက္​ရတယ္​... သူ...ထြက္​သြားၿပီ
ဒီစာရြက္​တို​ေလးသာထားခဲ့ၿပီး​ေပ်ာက္​သြားၿပီ​ေပါ့...
ဒါ​ေပမဲ့.. ကြၽန္​​ေတာ္​.. သူ႔..သူ႔ကို
​ေက်းဇူးတင္​ခ်င္​​ေသးတယ္​​ေလ...
သူ႔ရဲ႕​ေႏြး​ေထြးမႈ​ေတြနဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​့အ​ေပၚလုပ္​​ေပးခဲ့တဲ့အရာအားလံုးအတြက္​​ေပါ့....
တစ္​ည​ေန​ေလးပဲ​ေတြ႔ခဲ့ရ​ေပမဲ့...
ခိုင္​မာတဲ့သံ​ေယာဇဥ္​​ေတြျဖစ္​တည္​သြားခဲ့ရတာ..*

ကြၽန္​​ေတာ္​ ႏႈတ္​ခမ္​း​ေတြကအလိုလိုျပံဳးမိ
သြားၿပီး ဘာကိုႏွ​ေျမာလို္​့ႏွ​ေျမာမွန္​းမသိတဲ့ခံစားခ်က္​နဲ႔အတူ...​
လက္ထဲက​Sticky note​ေလးကိုဖြဖြ​ေလးဆုပ္​ကိုင္​ရင္​း....

*Sehunah..... ဘယ္​အခ်ိန္​မွထပ္​​ေတြ႔ရ​ေတာ့မွာလဲဟင္​...*

.

✈ ***
I want to thank u all my readers, followers, aeries, Ls, wattpaDear! (Nickname for u..heehee) love ya!
2.26pm 080515 weareone

My Beautiful Stranger♡ SeSoo,HunSoo,HunDo♡Donde viven las historias. Descúbrelo ahora