-Na látod drága, a sors is úgy akarja, hogy az enyém legyél - vigyorgott rám Luke. Hogy baszódna meg Mr. Morgen Hemmingssel együtt. Mér pont emellé a pedofil fasz mellé kellett ültetnie? Mit ártottam neki? Csak a legjobb barátnőmmel beszélgettem a tanév első napján! Ez nem olyan nagy bűn. Vagy ha igen akkor se Hemmingssel büntessen! Aaaah!
- Ha egy ujjal is hozzám érsz, elintézem, hogy kicsapjanak! - fenyegettem.
- Ameddig az anyám a igazgatóhelyettes, addig biztos nem - vigyorgott rám. Ha eddig még nem gyülöltem ezt a gyereket akkor most már végképp zsigerből utálom.
- Hogy én, hogy utállak Hemmings - motyogtam az orrom alatt.
- Én is szeretlek cica - ölelt át. Gyorsan lelöktem a vállamról a kezét, ami a hátamon végigcsúszva a derekamon állapodott meg. Onnan meg levándorolt a fenekemre, amibe bele is markolt. Emiatt egy kicsit felugrottam, majd mikor elvette onnan a kezét visszaültem.
- Idióta - morogtam. Ő csak huncutul mosolygott. Mért nem érti meg, hogy sose fog megszerezni. Én Nasht szeretem és ő is engem. Nem tud közénk állni.
***
Kicsengettek. Túl éltem a harmadik órát is. Már csak egyet kell. Azzal a nyomorékkal mellettem kész csoda, hogy nem haltam meg. Mind a két és fél órán át, amiután már mellé ültem, piszkált. Vagy átkarolt, vagy puszilgatott, vagy csak becézgetett. Áááh. Már most elegem van belőle pedig ez az első nap!
Szünetben Brooklynnal lementünk a büfébe venni valami kaját. Beálltunk a kígyózó sorba. Senki se hoz magával kaját a suliba?? - gondoltam.
Beszélgettünk és lassan, lassan a sor is elkedett fogyni előlünk. Mikor már csak hárman voltak előttünk felfigyeltem egy beszélgetésre ami talán kettővel mögöttünk zajlódott. A szám elé téve a kezemet mutattam Brooklynnak, hogy maradjon csendben. Figyelmesen hallgatuk a társalgást.
- Hogy mekkora egy ribanc az a csaj - nyafogott ha jól hallottam Kim. Hátra fordultam. Kim mellett még Amber és Destiny is ott állt mögöttünk.
- Nem elég neki Nash még Lukeyt is el kell venni - folytatták tovább, mint kiderült az én szidásomat. Hogy mi van?? Komolyan leribancoztak? Ha én az vagyok akkor ők mik? Szánalmas!
- Szánalmasok - motyogta Brook az orra alatt.
- Szerintem megérdemelhetné az iskola kurvája címet - nevetett Amber. O hogy az a...!! Betelt a pohár!
Hátra fordultam, hogy kiosszam a lányokat, de úgy látszik valaki elkezdte nélkülem.
- Mi az, hogy Skyler az iskola kurvája ha?? Elmondanám nektek, hogy az egész iskola nem feküdt le annyi sráccal mint ti hárman együtt és még Skyler a ribanc!? Szánalmas társaság vagytok!
- De mindig elveszi azokat a srácokat akiket mi szeretnénk - nyafogott cérnavékony hangon Kim.
- És ezért vagyok ribanc?? - néztem rájuk hülyén és tapsoltam meg őket - Egy, a fiúknak is vannak érzéseik, szóval légyszíves ne úgy bánjatok velük mint ha tárgyak lennének. Kettő, sose kértem Lukeot, hogy szeressen belém. Három, ha talán nem úgy viselkednétek mint a hercegnők akkor lehet, hogy több fiú kezdene el veletek beszélgetni. De ez csak tipp. Nem kell megfogadni. Felőlem maradhattok kurvák is. Csak télen ne fázzatok a sarkon - kontráztam. Konkrétan a fél iskola körülöttünk állt, de nem érdekelt. Úgy ahogy az se, hogy eddig a sorban álltam. Elindultam vissza a teremben utat törve magamnak a nagy tömegbe.
- Tyú ezek a kis csitrik - ért utol Brook.
- Ki fogom őket nyirni - morogtam, majd bevágtattam a terembe. Leültem a helyemre, Brooklyn pedig Luke helyére. Sajnos nem tudott sokáig ott lenni, mert két perc után becsöngettek. A többiek is befáradtak a terembe, köztük Luke is. Mondjuk mégis mit gondoltam! Hiszen a suliból nem ment ki (jó lett volna), tehát semmilyen kocsi se ütötte el (jó lett volna).
- Min gondolkozol édes? - kérdezte rekedtes hangon Luke.
- Hagyjál - motyogtam dühösen. Az óra közben elkezdödött. Mr.Morgen tovább mesélte az órarendet és az egyéb fontos tudnivalókat.
- Valami baj van nyuszi? - simította meg a karom.
- Kélzeld igen ! - válaszoltam flegmán.
- Bármi is az el tudom veled felejtetni - tette a kezét a combomra.
- Luke nem érj hozzám - mondtam nyugodtan. Még!
- Nyugi cica jó lesz - kacsintott rám. A kezét végighúzta a combomon. Rácsapta a kézfejére. Nem értem el vele semmit.
- Luke - morogtam - hagyjál!
Erre csak elmosolyodott es kezét a szoknyám alá csúsztatta. Belső combomat kezdte el simogatni. Felálltam, ami miatt Luke keze hozzáért a bugyimhoz.
- Skyler valami probléma van? - érdeklődött Mr.Morgen.
- Csak egy kicsit rosszul érzem magam - hazudtam - kimehetek?
- Persze - mondta - valaki kikisérné?
Ez komoly??? Nem vagyok ovis! Egyedül is boldogulok! Segitségkérően Brooklynra néztem aki már tette fel a kezét. De valaki megelőzte.
- Majd én - mondta Luke. Meg fogom folytani.
- Egyáltalán nem szükséges - mondtam - boldogulok egyedül is.
- És mi van ha a folyosó kellős közepén elájulsz - vetette fel érveit Mr. Morgen - Luke veled megy és kész.
- Rendben - indultam el az ajtó felé dühösen. Luke vigyorogva jött utánam.
- Tudom, hogy tetszett - suttogta a fülembe mikor kiértünk.
- Hallgatlak - fordultam felé.
- Nedves vagy - morogta. Az hittem ott süllyedek el. Hogy lehet valaki ilyen pofátlan. Hátat fordítva neki indultam el a lány wc felé. Az egyetlen hely ahol nem zaklathat. Bementem az ajtón amit bevágtam magam után. Bezártam magam egy fülkébe. Ajtónyitodást hallottam, valószínűleg Hemmings jött utánam. Gyorsan átmásztam egy másik fülkébe és azt is bezártam. Így remélem nem tudja melyikben vagyok.
- Sky gyere elő - szólított Luke mézesmázos hangon. Semmi pénzért nem bújtam volna elő. Luke az összes ajtót kinyitotta, kivéve azt a kettőt amelyiket bezártam. Felültem a wcre és felhúztam a lábaim. Csak hagyjon békén. Menjen el!
- Tudom, hogy itt vagy bent - ütött rá arra az ajtóra ami mögött én voltam. Nyeltem egy nagyot. Nem válaszoltam! Luke se beszélt többet. Mozgolodást hallottam, ezért felpillantottam. Luke elégedett arcával találtam szembe magam. Leült mellém. Amilyen gyorsan csak tudtam felpattantam és kinyitottam az ajtó. Kifutni viszont nem tudtam, mert megfogta a derekam és visszahúzott a ölébe .
- Nem mész sehova - suttogta rekedtes hangján a fülembe.
- Luke engedj el - kiabáltam. Erre csak még jobban szorított magához - ezzel nem mész semmire!
Luke csak nevetett. Utálom!! Rühellem!! Gyűlölöm!!
Oldalamat kezdte el simogatni, de közben erősen tartott. Egyik keze kihúzta a blúzomat a szoknyámból és benyult alá. Ujjait végigvezette az oldalamon, majd vissza. Benyult a szoknyámba. Kezével a bugyim aljára talált.
- Hát tényleg elég nedves vagy - morogta a fülembe.
- Engedj el - kiabáltam.
Kezével megtalálta szoknyám szélét és lehúzta. Lecsúsztatta a combomig.
- Nagyon szexi a bugyid - motyogta bele a fülembe. Legszívesebben megfolytanám, de kezeim az oldalam mellett karjai közé szorultak. Viszont a lábam szabad. Belerúgtam a sípcsontjába. Rögtön elengedett és a lábához kapott.
- Ribanc -sziszegte.
- Skyler itt vagy ?- hallottam meg Brooklyn hangját.
- Igen - kiabáltam.
- Ha valakinek szólsz erről, megkeserítem az életed - morogta és kilökött az ajtón amit utána bezárt. Felhúztam a szoknyám és kimentem a mosdókhoz ahol Brooklyn állt.
- Mr.Morgen küldött, hogy megnézzem minden rendben van-e .
- Persze - mosolyogtam.
- Luke? - érdeklődött. Most mit mondjak?? Hogy két perccel ezelött még az ölében ültem és majdnem megerőszakolt az egyik wc fülkében.
- Nem tudom - hazudtam - miután kijöttünk elment a másik irányba.
Brooklyn arcán látszott, hogy nem hiszi el, de nem fagatott tovább.
Visszamentünk a terembe és leültünk a helyünkre. Nem sokkal kesobb Luke is betántorgott es helyet foglalt mellettem.
- Ez még megbánod kislány - sziszegte.