12.

371 27 2
                                    

Reggel a telefonom pittyegésére keltem. Ránéztem a képernyőre.

Brooklyn üzenetet küldött!

Feloldottam a képernyőt és megnéztem az üzenetet.

Brookie: Ashtonnal megyek reggel suliba. Srry! Majd bent találkozunk!
B 😘

Skywalker: No problem! Akkor a suliba!
Pussz
S 😘💙

Brookie: 😘😘

Kikászálódtam az ágyból és átmentem a fürdőbe. Belenéztem a tükörbe. A látványtól felsikítottam.
A következő pillanatban a bátyám rohant be az ajtón.
- Mi a baj? - mondta levegő után kapkodva. El is felejtettem, hogy itt aludtak.
- Belenéztem a tükörbe - nevettem, majd felé fordultam. Ő is elnevette magát, majd kilépett a fürdőből. Visszafordultam a tükörhöz és rendbetettem magam. Először kifésültem szőke, kócos hajam, majd megmostam az arcom és a fogam. Feldobtam egy laza sminket, hogy ne látszódjanak a karikák a szemem alatt. Kimentem a fürdőből és átvándoroltam a szobámba. Felkaptam magamra a ruháimat és a táskámmal egyutt lesétáltam a lépcsőn. Befaltam a reggelim, majd elindultam a suliba. Mivel egyedül mentem bekapcsoltam a fülesem és benyomtam a kedvenc zenéim.
Éppen Kygo - Stole The Showját hallgattam mikor valaki megkopogtatta a vállam. Ijedten fordultam hátra és gyorsan ki kaptam a fülest.
- Luke - öleltem meg - hát te??
- Láttam, hogy egyedül vagy, ezért utánad futottam - mosolygott. En is viszonoztam, majd elindultunk egymás mellett az iskola felé.
- Hogyhogy a többiek nincsenek itt?? - érdeklődött.
- Brooklyn Ashtonnal megy, Nashnek pedig el kellett utaznia, mert a nagyiját kórházba vitték és a szülei nem akarták itt hagyni egy hónapra - hadartam. Luke bólintott, majd az iskoláig meg sem szólaltunk. Nem volt kínos a csönd. Sőt, inkább kellemes.

Beérve a suliba, felszaladtunk a helyünkre. Első óránk matek volt, így azokat a cuccokat szedtem elő, amik az órához kellenek, majd előre mentem Brookkal beszélgetni.

Becsengőkor Mrs. Hemming egy csomó lappal a kezében lépett be a terembe. Én gyorsan visszaspuriztam a helyemre, ahogy a többiek is.
- Ajaj... ebből dolgozat lesz - sóhajtott Luke. Amit mondott be is következett. Mrs. Hemming körbejárva mindenkinek osztott egy lapot, majd lediktálta a feladatokat. Egyet megtudtam csinálni az ötből, ami nálam már haladásnak számít. Egy másikat Lukeról másoltam. Luke észrevette, hogy nem nagyon boldogulok, így közelebb tolta felém a lapot. Gyorsan lemásoltam még két feladatod, majd csendben ültem a helyemen. Mrs. Hemmings megkérte Veronicát és Matthewt, a két strébert, hogy szedjék össze a lapokat.
Mikor Veronika odaért hozzánk, ránézett a lapomra.
- Nocsak Skyler nem üres a lapod - mosolygott gúnyosan. Egy 'aranyos' mosollyal díjjaztam megjegyzését.
A stréberkék odaadták Mrs. Hemmingsnek a lapokat, aki ezek után felállt a helyéről és felírt a táblára 4 feladatot.
- Ezeket csináljátok meg, míg én kijavítom a dolgozatokat - mondta, majd visszaült a helyére. Kinyitottam a füzetem és felírtam az első feladatot. A fejemben ezer, meg ezer képlet keringett, arról, hogy hogyan kell megoldani az ilyen típusú feladatokat. Viszont nem tudtam eldönteni, hogy melyikkel tudnám jól kiszámolni.
10 perc után feladtam és segítségkérően Luke felé fordultam, aki már majdnem befejezte az összes feladatot.😱😱
- Nem megy?? - kérdezte fel nem nézve a lapjáról. Megráztam a fejem, mire elmosolydott. Megjelentek édes kis gödröcskéi, ezért én is elmosolyodtam.
- Szóval - kezdte el a magyarázást. Egyre jobban kezdtem érteni az egészet. Végül Luke segítségével az összeset megtudtam oldani. Büszkén néztem a füzetem kitöltött lapjára.

Óra végén Mrs. Hemmings kiosztotta a dolgozatokat.
- Hányás lett?? - bökte meg az oldalam Luke.
- 4-es - mondtam vidáman, majd kisétáltam a teremből. Vagyis majdnem sikerült, de Mrs. Hemmings odahívott magához.
- Csoda, hogy nem lett szemtengelyferdülésed - nevetett. Fhuu !! Hogy lehet valaki ennyire......aaaa!
- Nem tudom miről beszél - mosolyogtam ártatlanul. Csak megforgatta a szemét, majd komolyan rámnézett.
- Tudod te nagyon jól. Nem arra vagyok kíváncsi, hogy a fiam tudja-e, hanem arra, hogy te tudod-e.
- Én tudom- válaszoltam magabiztosan.
- Akkor bizonyára nincs ellenedre megcsinálni, most egy feladatot a táblánál - mosolygott gúnyosan.
- Nincs - de van..... remélem valami könnyű lesz, mert nem mindegyik képletre emlékszem.
Mrs. Hemmings bólintott, majd felrajzolt a táblára egy gúlát. Felírta az adatokat, majd arrébb ált. Felvettem egy krétát, majd elkezdtem megoldani a feladatot. Fel írtam a képletet, a számokat behelyettesítettem, és elkezdtem számolni. 5 perc után ott díszelgett a megoldott, kidolgozott feladat a táblán. Elégedett mosolyra húztam a szám. Mrs. Hemmings tátott szájjal intett, hogy menjek kifelé.
A terem elött Brook állt.
- Mit csináltál bent fél szüneten keresztül?? - érdeklődött.
- Megoldottam egy feladatot - vigyorogtam büszkén. Barátnőm átölelt, majd adott egy pacsit. Büszkén vonultam át a következő terembe, fizika órára.

***

Órák után Brookkal úgy döntöttünk elmegyünk a közeli plázába.
Mikor beértünk ketten kétfelé akartunk menni, így megbeszéltük, hogy szépen sorba haladunk végig azokon a boltokon, amik érdekelnek.
- Először is - kezdte Brook - kell egy ruha a Szüreti Bálra - mondta. Bólintottam, majd bementünk a legközelebbi boltba. Mivel Brooklynnal kb ugyanúgy nézünk ki, mármint ugyanolyan hosszú és színű a hajunk és kb egy magasak is vagyunk, ezért úgy döntöttünk a ruhánk is ugyanolyan lesz. Választottunk egy csomó ruhát, majd bementünk a próbafülkékhez. Én elsőre egy fekete combközépig érő koktélruhát vettem fel, míg Brook egy hosszabb fazonú babarózsaszín ruhát próbált. Fejrázva mentünk vissza a próbafülkébe. Nem ez az igazi. A következő ruha amit fel próbáltam, egy gyönyörű fehér, lengébb szoknya volt. Nekem már akkor megtetszett amikor megláttam a kirakatból. Remélem Brooklynnak is tetszik majd. Kiléptem a fülkéből.
- Szerintem ez legyen - lépett ki Brookyln is a fülkéből. Egymásra néztünk, majd elnevettük magunkat ugyanis mindkettőnkön úgyanaz a ruha volt. Lepacsiztunk,  majd a tobbi ruhát fel se próbálva megvettük a fehér ruhácskát.
A következő utunk egy ékszerboltba vezetett. Gyönyörűbbnél gyönyörűbb nyakláncok, fülbevalók és gyűrűk sorakoztak előttünk. Brooklynnak megakadt a szeme egy nyakláncon, ami végén egy végtelen jel díszelgett. Láttam menyirre csodálta, azt a nyakéket,  de végül továbbment.
- Nézd ezt a fülbevalót - mutattam felé egy feketerózsás darabot. Egyetértően bólintott, majd ő is leakasztott egy olyan fülbevalót. Kifizettük,  majd felmentünk az emeletre fagyizni. Miután megettük, lemozgólépcsőztünk a földszintre és újra elmentünk az ékszerbolt melett. Brook végig nézett a kirakaton és a szeme megakadt a nyakláncon.
- Megvársz itt?? Elmegyek Wc-re - mondta Brook. Bólintottam, majd mikor má be kanyarodott a wc-hez bementem az ekszerboltba és megvettem neki a nyakláncot. Ugyis két hónap múlva lesz a szülinapja, majd akkor odaadom neki.
Mikor visszajött a mosodóból én má újra ugyanott álltam, mint 2 perce.

***

Otthon felvittem a újonnan vásárolt ruhákat a szobámba, majd ugy döntöttem felhívom anyuékat skypeon. Elővettem a laptopom es gyorsan ki kerestem anyuék nevét, majd hívást indítottam.

Hate  (L.H. ff)Where stories live. Discover now