Hemen apar topar montlarimizi giyip dışarı çıktık . Nidayi aramaya başladık . Her yeri aradık ama bir yeri aramaya cesaret edemiyorduk. Ormanı aramadik. Çünkü çok karanlıkti. Keşke annem ve babam evde olsalardı . Onlarda tatil için yurtdışına çıktı ama benim üniversitem olduğu için evde kalmıştım . Evdede tek olduğumdan kankilerimi davet ettim . Annemler geleseye kadar bizde kalicaklardi. Neyse şimdi ormanı aramaya başladık. Çok korkunctu. Yavaş yavaş ilerliyorduk. Ve arkamizdan ayak sesleri duyduk. Arkamizi döndük ve bir baktık ki Nida !
Hemen ona sarıldik . "Kızım nerdesin sen ne oldu niye çığlık Attın" dedik . Şaşkın şaşkın yüzümüze bakıyordu . " Ne çığlığı ben çığlık falan atmadim , geziniyordum sadece " dedi . Ve biz daha da telaslanmaya başladık . Olan biteni Nidaya anlattık . Oda çok korktu . O ses neydi ? Kim çığlık atmıştı ? Niçin ? Aklımızda bir sürü soru vardı . Hemen eve döndük . Hiçbir şey söylemeden öylece oturup düşünüyorduk . Ben sessizliği bozdum ve "kızlar neyse belkide çok önemsiz bir şeydi . Korkmayalim bu kadar hadi yatalim artık . Saat 3 ' e geliyor "dedim . Herkesin içinde bir kuşku vardı . Yataklarimiza geçtik ve uyumaya çalıştık .Umarım begenmissinizdir arkadaşlar . Devamı çok yakında :)