Alarm sesi ile uyandım . Bugun tam 2tane sınav vardı . Çok heyecanlıyım. İnşallah güzel geçer. Hemen saçımı düzleştirip , siyah pantolonumu ve üstüne kırmızı kazagımı giydim . Biraz bir şeyler atıştırıp hemen evden çıktım. Bizim ev üniversiteye biraz uzak . Arabayla gitmem yarım saati alıyor . O yüzden erken çıkmak zorunda kalıyorum. Hemen arabaya bindim ve okula ulaştım . Sınıfa geldiğimde Berk beni kapıda karşıladı . Selamlaştık ve Berk in yanına geçtim. Hocada 5 dk sonra geldi . Sınavım güzel geçmişti. 1-2 gün sonra açıklanıcakmış. Sonra kantine indik . Kızlar la karşılaştık. Biraz kantinde takıldık. Sonra tekrar sınava girdik . Süper geçmişti ikiside . Nida ve ben bugun Cafeye gidicektik . Nidanın sevgilisi Burak da bize katıldı . Bende Berk'i çağırdım . Beraber benim arabaya atlayıp Cafeye gittik. Çok eğleniyorduk. Siparişlerimiz geldi ve yine olan oldu . Garson kız , benim üzerime kahve döktü. Öyle bir bağırmışım ki herkes bize baktı . Çok sinirlenmiştim , hemen lavaboya gittim . Sildim ama Tabikide leke kaldı . Tekrar masaya döndüm . Berk : "bir şey oldu mu iyi misin ? " Dedi . "İyiyim , iyiyim merak etme " dedim ve gülümsedim . Berk'in bana karşı farklı hisleri var gibi görünüyor. Bunu bana bir kaç kişi de demişti. Ama ben onu sadece arkadaş olarak görüyorum . Aslında Berk' de gerçekten çok yakışıklı bir çocuk . Sarışın , yeşil gözlü , upuzun boyu tam bana göre. Öyle Bir düşüncelere dalmışım ki Nida iki saattir bana sesleniyormuş . Cafe' den çıktıktan sonra herkes evlerine dağıldı . İşte bugünde böyleydi . Bakalım daha ne maceralar yaşıyıcaz. Mesela ben o çığlık sesini hala çözemedim . Çok korkunçtu , hala etkisi üzerimde .