•4

8.2K 630 126
                                    

Genç kız, eline almış olduğu siyah saplı bıçakla önündeki soğanları doğramaya başladı. Yine onu özlediğinden mi yoksa soğanların yarattığı etkiden mi ağladığını bilmiyordu. Bıçağın keskin tarafı kızın narin eliyle buluştuğunda açılan küçük kesikten kırmızı bir sıvı akmaya başladı. Elinden akan kana büyülenmiş gibi bakan kız, hissettiği tanıdık acıyla gülümsedi.

Canı acıyordu fakat bu acı bağımlılık yapan türdendi. Tıpkı Park Jimin'i gördüğünde hissettiği gibi. Tek fark bıçağın bırakacağı iz, genç adamın bıraktığı iz kadar kalıcı ve derin değildi.

Gözlerini yumdu ve uzun siyah kirpiklerinden bir damla yaşın daha akmasına izin verdi. Bu duruma daha ne kadar katlanması gerektiğini bilmiyordu.

Yorulmuştu.

Temizi ve saflığı temsil eden beyaz T-shirtünü koyu kırmızı kanıyla kirletmeye çekinmeden kesmiş olduğu parmağını üzerinde gezdirdi.

Genç kızın yanında her şey kirlenmeye mahkumdu.

Parmağının ne kadar temizlendiği tartışılırdı. Yine de bunu umursamadan telefonunu eline alıp uygulamayı açtı.

SuMinx2 : 20.01.2015 Tüm bedenini kaplayan siyah kıyafetlerin, kararmış ruhuma benziyor. Sen, siyah beren, siyah masken ve giyimiş olduğun siyah kıyafetlerinle oldukça şirin gözükürken, kendimin neden bu kadar korkutucu olduğunu düşünmeden yapamadım. Birbirimizi tamamlıyoruz.

Gencin günler önceki sorduğu soruya yanıt vermediği için mesajı gönderip göndermemekte kararsızdı. Henüz cevabı kendisi bile bulamamışken ona bir şey söyleyemezdi. Bu yüzden sadece yeni bir mesaj yazıp gönderecekti.

SuMinx2 : Toplamış olduğun çiçekleri bir deste haline getirdin ve minik burnuna  yaklaştırdın. Güzel olduğunu tahmin ettiğim kokularını içine çekerken huzurlu bir edayla gülümsedin. Yüzüme yayılan tebessüme karşı koyamadım ve seninki kadar güzel olmasa da sana bakarken ben de gülümsedim. Çökmüş olduğun çimenlerin üzerinde, bakışların ilk önce mavi gökyüzüyle daha sonra da benimle buluştu. O kadar derin bakıyordun ki cennette olduğumu düşündüm, ama değildim. Kendi cehennemimle süslediğim bir kabusun içinde yaşıyordum ve sen bu kabus için fazla parlaksın.

[Help Me] || Park Jimin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin