Çıkardığı önlüğü dolabının bir köşesine fırlattı ve askıda asılı olan kalın ceketini alıp giydi. Beceriksizce topladığı siyah saçlarını açıp omzundan aşağıya dökülmesine izin verdi ve diğer garsonlara samimi olmayan bir şekilde veda ederek kafeden çıktı.
Telefonunun ön kamerasını açıp kendine çevirdiğinde ise haftalardır bakım yapmadığı cildiyle ve kırmızı göz altlarıyla karşılaşınca yaptığı hareketten pişman oldu.
Berbat haldeydi.
Bunun sorumlusunun kim olduğunu bilse de onu suçlayamayacak kadar seviyordu. Bu yüzden aptaldı. Belki de kendisinden bile haberi olmayan bir insanı deli gibi sevmek gerçekten aptalcaydı. Yine de genç kızı hayatta tutan tek şey o çocuktu.
• ••
Vücudu soğuktan arınıp evinin verdiği kasvetli sıcakla buluşunca yüzüne yerleştirdiği sahte ifadeyi silip eski ruhsuzluğuna döndü. Ceketini evin girişteki koltuğa bıraktıktan sonra üzerini değiştirip mutfağa gitti. Karnının aç olduğunu hissetmese de yaşamak için ağzına götürdüğü bir kaç lokmayı zorla yuttuktan sonra telefonunu eline alıp uygulamayı açtı ve ezberlediği kullanıcı adını yazıp mesaj kısmına tıkladı.
SuMinx2 : 20.01.2015 Havanın soğukluğunu umursamadan kayan yıldızları izlemek ve belki de biraz yalnız kalabilmek için sahile gidiyorsun. Kayan yıldızlara attığın meraklı bakışlar seni resmen yavru bir köpeğe dönüştürüyor. Yüzünde oluşan gülümsemeyle kendimi kaybediyorum. Hava oldukça serin. Rüzgar, turuncuya boyadığın saçlarının arasından kayıp geçerken irkiliyorsun. Üşüyorsun ve ısıtabilecek birini bulamıyorsun. Tüylü kalın montuna sıkıca sarıldıktan sonra çevreyi endişeli bir şekilde izliyorsun. Herkesin yanında birilerinin olduğunu fark ettiğinde yalnız hissediyorsun. Uzaktaki kalbin daha da uzaklaşıyor. Seni yakalayamıyorum. Artık seni tutamıyorum. Bedeninde kaybolurcasına sarılıp yanında olduğumu, yalnız olmadığını söyleyemiyorum. Yıldızlardan sıkılıyorsun ve sen bu soğuk sahili terk edince, kayan yıldızların, karaya vuran belli belirsiz dalgalarının, huzur verici seslerinin o kadar da görkemli olmadığını anlıyorum ve sen gidince geride bıraktığın her şey güzelliğini teker teker yitiriyor. Sen hayatımı güzel kılıyorsun.