MULTİ :METE 😍
Siz Meteyi gördüm sandınız dimi. Keşke Meteyi görmüş olsaydım... fesatlaşmayın lan. Karşımda bana bakan bir poyraz vardı. Tabi siz poyrazı bilmiyosunuz dimi? Poyraz benim platoniğimdir, bana geçen yıl çıkma teklif etti ama ben onu sevmediğim için kabul etmedim. Ama o benim peşimi hiç bırakmadı, mesaj attı, sürrekli aradı ama hiçbirine cevap vermedim. Ellerimi çözmeden beni sürüklemeye başladı 'bıraak' die bağırsamda nafile oda bana sinirli bir şekilde cevap verip benim tırsmamı sağlamıştı.Beni bir oadaya sürükleyip ışığı açtı odanın içini birden beyaz bir ışık kapladı. Poyraz beni birden odanın içine fırlattı. Dengemi sağlayamayıp yere düştüm. Kafamı kaldırdım ve gördüğüm şeyle duraksadım çünkü duvarda not kağıtarlına benimle ilgili şeyler yazılmıştı örneğin;'Mavinin her tonuna siyahın ise sadece koyusu güzeldir.' bu benim çok sevdiğim sözlerden biridir. Bunun gibi birsürü şey vardı. Bunalrdan bazlarıda benim fotoğraflarımdı.Abimle çekilmiş fotğraflar vardı.Birden konuşmaya başlayınca irkildim (ama çaktırmadım tabiki) ve ona döndüm'' Benim piskopat bir manyak oduğumu düşünüyorsun değilmi ?'' kısaca evet diye yanıtladım. Gerçekten burda üç buçuk atıyorum yani.. Yavaş yavaş yanıma gelip kulağıma fısıldayarak '' sen benim canımı çok yaktın şimdi sıra bende'' dedi ve ellerimi çözmeyip bana vurmaya başladı ölesiye vuruyordu okadar çok canım ynaıyorduki en son hatırladığım şey ardı ardına yediğim yumruklardı...
ÖZGÜRDEN DEVAM:
Delirmek üzereyimÇağlar bize meteyide alıp gelmişti ve bizi böyle sadece oturuyorduk meleğim kim bilir ne haldeydi. Ben böyle düşüncelerime dalmışken birden kapı çaldı. koşarak kapıyı açtım ama karşımda kimse yoktu tam kapıyı kapatıcaktımki erde yatan özgeyi gördüm. Hemen içeriye aldım ve koltuğa yatırdım. Çağlar ve mete bana endişeli gözlerle bakıyorlardı özgeye terar baktığımda olduğum yere mıhlandım çünkü meleğimin heryeri kan, morluk ve çizik içindeydi. kardeşime bunu yapanın ebesini sikicem ona dokunmaya cürret eden yerlerini tek tek kırıcam...
özgenin üzerini değiştirmek için onu odasına çıkardım. Sinirden ellerim titriyordu. Önce yaralarını temizledim sonra morluklarına buz tutarak biraz inmesini sağladım o kadar masum duruyorduki... kim bilir ne kadar canı yanmıştır. Ben yine düşüncelerime dalmışken çağlar kapıyı çalarak içeri girdi tabi ben o arada özgenin üzerinide değiştirdim. oturma odasında oturan mete beni görünçe sence kim yapmıştır sence? die bir soru yöneltti.Kısaca bilmiyorum diyip geçiştirdim. Çağlar elinde 3 tabak pastayla gelince sıkıntıdan pastalarımızı yemeye koyulduk. Mete orta ortamdaki sessizlikten rahatsız olmuş olacakki ''pastayı nerden aldınız.'' die bir soru yöneltti. Bende omuz silktim '' dün özge bana yapmıştı.'' dedim. çağalarda yemişti dün pastadan ama oda bilmiodu kimin yaptığını... Biraz daha oturduktan sonra onlar gitti tam kendimi koltuğa atacakken kapı tekrar kapı çaldı bu sefer annemler gelmişti bi şeyler uydurup yukarı çıktım ve kendimi uykuya bıraktım...
ÖZGEDEN DEVAM EDİYORUZ:
sabah kalktığımda okul olduğunu hatırlayıp lonetler ettim( lanet deil noletler sjsjs burdan beyzaya selamlar ) rutin işlerimi hallettikten sonra abimle beraber servise bindik zenginiz ama arabamız yok aslında vr ama abim sağ olsun ehliyetini 3 ay önce 5 aylık ceza yüzünden kaptırdı yni şimdi 2 ayı kaldı. Okula gittiğimizde abim önce beni öptü sonrada sınıfıa gitti bende baktım bizim kızlar yok sınıfa gittim. kafamı sıraya koydum ordada uyuya kalmışım gözlerimi bi açtım yanımda bi çocuk amaan salla dedim bizimkileri aramaya başladım begüm önümde oturuyordu çağlarda cam kenarı en arkada ben ise orta sıra sondan 3. sırada oturuyodum boşverip kafamı sıraya koydum rüyamda yaşadıklarım aklıma geliordu çığlık atarak tekrar açtım gözlerimi begüm hemen arkasını döndü hocada tip tip bakıyordu zaten yanımdaki çocuğu kaldırdı ve yanıma oturdu begüm tabiki bana sımsıkı sarıldı o ırada çağlarda yanımıza gelmişiti ''Noldu güzelim?'' die bir soru sordu hıkırıklarımı tutmaya çalışarak bişeyler uydurdum. ve onlara kocaman sarıldım çağlar bi yere gideceğini söyldi ve gitti tenefüsteyiz bu arada yarpağımda yanıma geldi abim yoktu ortalıkta metede öyle bişeyler yemek için yemekhaneye ineceğimi söyledim tam yemeğimi alıydumki bi el ağzımı kapattı ve beni yukardaki sııflara sürükledi inşallah tahmin ettiğim kişi olmaz amiiiin.
ÇAĞLARDAN :
Özge gile işim olduğunu söyleyip çıktım ve revire gittim ordaki görevliye yada her neyse durumu anlattım oda bana 'yaşadığı şeyler trvma ya da fobi etksi bırakmış olabilir. karanlıkta bırakmayın ve tek başına bırakmayın ha bide korkutmayın.''teşekkür ederim ve ordan çıkarken merdivelerden çıkan meteyi gördüm başımla selam verip yanına gittim sınıfta kızlar vardı ama özge yoktu kızlara özgenin nerde olduğunu sordum yemekhaneye giderken yanıma meteyide aldım aradık ama yoktu bi kaç kişiye sorduk onlarda biri alıp götürdü dedi o an şok yaşadım nereye gittiler diye sordum yukarı çıktılar dedim bizimkileri aradım ve yukarı gelmelerini söyledim. Hemen geldiler bi kişi hariç ÖZGÜR nerdeyse şerefsiz. Bütün gün görmedim piçi nereye gittiyse biz böyle koridorda gezerken çığlık sesi duyduk meteyle birbirimize baktık ve koşmaya başladık sesin geldiği yer resim atolyesiydi içeri girdiğimde poyraz ( baş düşmanım) özgeyi duvara sıkıştırmıştı o pis pis sırıtırken özge çırpınıyordu ben hala olayın şokundayken mete poyraza bir yumruk attı ve yere yapıştırdı o poyraza saldırırken bende özgeyi alıp onur ve merte emanet ettim. Meteyi poyrazın üzerinden aldım ve ben çıktım üzerine okadar sert vuruyordumki...
ÖZGEDEN DEVAM:
Çağlar beni alıp tanımadığım iki çocuğa emanet etti. ve meteyle beraber poyraza giriştiler. Abim yoktu ve yanımda tanımadığım isanlar vardı bunu unutmicaktım. gözlerimden yaşların süzülmesine izin verdim o anda kafama dank etti ve bidaha baktım 'POYRAZIN ÜZERİNDE BİZİ OKULUN KIYAFETİ VAR !!!!!!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİNİN SON DİLEĞİ
Chick-Lit"Sevdiğim insan yanımda fakat her geçen saniye benden uzaklaşıyor" sizce bu cümle ne anlama geliyor. Merak ettinizmi? Ozaman hadi okumaya başlayın