6. BÖLÜM

37 5 0
                                    

ÖZGEDEN:

Sınıfa girdikten sonra bir yere oturdum ve gözlerim abimi aradı ama abim yoktu. Okuldan arkadaşlarım yanımdaydı ama abim yoktu ''Abim nerde'' Çağlar üzgün bir ifadeyle ''Bilmiyoruz '' dedi. Neyseki öğlen arasındaydık..son iki ders begüm adında bir kızın yanına oturmuştum. İyi bir kızdı. Derslerimiz bittikten sonra çağlar yanıma gelip '' bırakimmi ?'' dedi onaylarcasına kafamı salladım. Arabaya bindikten sonra bana yolda merti ve onuru anlatmıştı. Kısa bir süre sonra eve gelmiştik tam inecekken çağların sesiyle ona döndüm. ''Özgür gelirse haber ver.'' ''tamam '' die kısaca cevapladım ve kendimi en sevdiğim yer olan yatağıma attım. Sonra abimi aradım ama telefonu kapalıydı. Bügün yaşadıklarımı düşünürken uyuya kalmışım

*****************************************************************************************************

Olayın ardından 3 gün geçmişti ve biz çağlarla okula gidiyorduk. Begümle aramız çok iyiydi yaprakta çok sevmişti onu. ben böyle zihin sarayımda (S.H. beyza kmki asdfgsafsd) dolaşırken okula gelmiştik bile sınıfa çıktık ve ben çağların sırasına çantamı fıncıttım. Begüm önümde oturuyordu. Zil çaldığında mert, onur, mete, yaprak ve abim bizim sınıfa geldiler. Biraz konuştuktan sonra mete ''bugün ı-ı şey ne dicektim lan ben ?'' die sordu hepimiz ona boş boş bakarken bir anda ''hatırladımmm'' die bağırdı sanki çok büyük bişey. Teallam ya neyse konumuza dönelim. '' Bugün bize gidelimmi kafa dağıtırız? '' herkes onaylayınca bende onayladım.  Abime hem kırgın hem kızgındım.Okul bittikten sonra herkes arabalrına dağıldı ve metelerin evine doğru yola çıktık. Metenin evi çok Şirin görünüyordu. İçeri girdeikten sonra film izlemeye karar verdik. Kızlarla beraber mutfaktan film icin bişeyler hazırlayıp çıktık. Oturma odasına girdiğimizde abimler korku filmi izleyecegimizi soyleyince kaslarim çatıldı " korlu filmi falan izlemeyeceğim!! " mete piç Smile yapıp " biz izleyeceğiz sen istiyosan baska bisey yapabilirsin" meteye inat izleyeceğim...

'15 dakika sonra'

"Lan malmisin gitme oraya git- ağğğğ!!!

Oturma sıramız şöyleydi;
Çağlar -ben - mete - yarpak - mert - begüm - onurdu biz böyle filme dalmışken birden elektrik kesildi. Tabi ben bastım çığlığı yanimdaki caglara sarıldım abim ve onur su içeceklerini söyleyip gittiller. Çağların telefonu çalmıştı oda telefonla konuşacağını söyleyip gitti. Mert ise tuvalete gitti kaldık Mete ben ve kızlar. Burası bir sıcakmı oldu ne... Biz sessizce otururken saate baktım bizimkiler gideli 20 dakika oluyordu. Evden birinin çığlık seini duymamla bende çığlık attım ve meteye sarıldım.Gözlerim dolmaya başlamıştı ve ışıklarda yanıp yanıp sönüyordu. Yanımda bir hareketlilik olunca Meteye döndüm. ''Korkuyorum gitme.'' die fısıldayabildim sadece. Mete gidince ben hemen kızlara yapıştım bikauz korkuyorum lan 3.5 atıyorum şuanda. sımsıkı gözlerimi yumdum ve kızlara daha çok sarıldım. sonra begüm yeter lan bu kadar dedi ve söverek gitti. vallaha mal ya. (BEGÜM AŞKIM SEVGİLER...) Gözlerim acıyordu ve göz yaşlarım tek tek dökülüyordu.

Abimler gideli baya olmuştu bu süre zarfına yanımıza gelen tek kişi Meteydi.Şuan karşı koltukta sıkıntıyla etrafı izliyordu  ve ben karanlığın getiriği cesaretle meteyi dikizliyordum. acaba hangi parfümü kullanıyordu? hangi filmleri seviyordu?kitap okuyormuydu?hangi tür kitaplar okuyordu? ben mal gibi bunları düşünürken kolumda bir el hissetmemle şok olmuştum. Poyraz buramıydı.. bunları yapan o muydu ve en önemlisi şuan arkamdaki poyrazmıydı? bu düşüncenin aklma gelmesiyle avazım çıktığı kadar bağırdım daha çok sıktı kolumu. o gün olanlar aklıma geldikçe ağlamam aha çok şiddetleniyordu.Şoka girmiş gibiyim söyleyebildiğim tek şey kolumu tutan kişiye yalvarmaktı. O anda tüm ışıklar açıldı mete yanıma geldi ve bana sıkıca sarıldı ağzından çıkan  2 kelime ve parfümünün kokusu bilincimi kapatmaya yetmişti. 

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Bilincim yavaş yavaş açılırken beni rahatlatan o kokuya tekrar şahit olmuştum. Mete benim yanımda yatıyor olamazdı dimi? yapmazdı ki böyle birşeyi. Yatakta dönmeye çalışırken yataktan düşmüştüm ve popom acımıştı. Ayağa kalkmaya çalışırken komidinin üzerine duran bardağıda kırmıştı. Hah!! çok güzel tam ayağa kalkmışken karanlıkta bardaraktan dökülen suyu görmeyip ayağımın kayması ve benim tekrar yerle buluşmam tam bir felaketti.. Ben tekrar kalkmaya çalışırken mertin ve metenin odaya girmesi sonucu yerin 2932123840989 kat dibine girmiştim...HARİKA...  metenin yüzündeki ifade o kadar komiktiki  dayanamayıp kahkaha attım mertte benim bu halimi görünce kahkaha atmıştı. Mete şaşkınlığından kurtulup yanıma geldi ve kalkmama yardım etti teşekkür edip kalktım.  Oda gülümsemekle yetindi. onlar önde ben arkada merdivenlerden indikten sonra aklıma gelen sorularla olduğum yerde kalmıştım. bunu fark eden mert ''noldu kmki'' dedi ve mal mal suratıma baktı. ''Bugün noldu'' die bir soru yönelttim ikiside birbirine baktılar. Mete derin bir iç çekti ve oturma odasına yöneldi bende onu takip ettim ve karşısına oturdum. '' Bunu sana anlatması gereken kişi ben değilim ama bilmeni istiyorum ki ben bu iş içinde değildim...'''' Mete sadede gelirmisin'' '' peki madem öyle diorsun. Bugün bize gelene kadar hiç birşey yoktu. yani varmışta ben bilmiyormuşum söylememişler bana bizimkiler seni korkutmak için bi plan hazırlamışlar banada eve girince söylediler. Yapmayalım dedim dinlemediler. Özge inan bana ben suçsuzum yemin ederim.'' sessizce ayağı kalktım eşyaarımı aldım ve evden çıktım abimler eve gitmişlerdi anladığım kadarıyla telefonumun şarjı çok az kalmıştı hemen murat amcayı aradım (şoförümüz) adresi tarif ettim ve beni alıp alamayacağını sordum. oda yolda olduğunu söylei kısa bi süre sonrada gelmişti zaten muhtemelen annemler evdelerdi. eve gittiğimde kapıyı annem açmıştı. ona öpücük verip odma uçtum. hemen üzerimdekilerden kurtuldum telefonumu sarja takıp  mutfağa gittim.kendime bir tost yapıp masaya oturdum. abim uyuyor die tahmin ediyorum inşallah yanılmam. yemeğimi yedikten sonra biraz oyalandım ki iyice uykum gelsin. uykum iyce gelince yatağa girdim ve uyudum. napabilirim ki başka yani...

SEVGİNİN SON DİLEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin