Genç Norveç temsilcisi, bir süre daha baktı sıcak kahvesine. Başını kaldırdı huzursuzca, evin her köşesini tek tek inceledi. Hava hala karanlıktı, kış aylarında olmalarından dolayı olsa gerekti.
Kuzeyde kışlar karanlık ve soğuk olurdu. Bunu herkes bilirdi.
Tavana monte edilmiş floresan, geniş salonu aydınlatıyordu, panjurlar açıktı ama hala gece gibiydi, güneş sanki kuzeyden korkuyordu. Lukas duygusuzca dışarıyı seyretti, yazın da bunun tam tersi olurdu. Panjurlar sıkı sıkı kapanır, saat gece on olmasına rağmen güneş her yeri aydınlatırdı.
Kuzey, asla güney gibi olmazdı, zaman burada farklı işlerdi. Başka bir boyut gibiydi adeta, yeşil ancak bir o kadar da beyaz.
Ancak, insanlar değişmezdi. Lukas bunu biliyordu. İnsanlar, nerede yaşıyor olursa olsunlar aynı kapasiteye, aynı haklara ve aynı duygulara sahipti.
Bağımsız yaşama isteği gibi mesela.
Lukas iç geçirdi, Danimarka'ya hala kızgındı. Neden onu vermek zorundaydı? Bu hala onun için taze bir yara gibiydi. İsveç ile birlik kurmak istemiyordu. Sadece Norveç olmak bu kadar mı uzak bir hayaldi? Bunu kimseye söylememişti, hayır, söylemeyecekti. Zamanı gelmemişti daha. Biraz daha sabretmeliydi. O zaman, hem Danimarka'dan, hem de İsveç'ten intikamını alacaktı.
Kuzeyde zaman farklı işlerdi.
Ama bu, sabretmeniz gerektiği gerçeğini değiştirmezdi.
♣
Ama kabul edelim, SuNor çok hoş bir ship.
Shiplemeseniz de çok sevimli değil mi?
İlk Hetalia FanFiction'ım, bir hatam olursa lütfen çekinmeden söyleyin. Eleşiriye daima açığım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
oundvikligen // SuNor
FanfictionKaçınılmazdı. Bir arada olamazlardı. Norveç, en başından beri itiraz ediyordu. Ama İsveç fazla inatçıydı. Hetalia © Himaruya Hidekaz