Lukas, sırtında hissettiği "İzleniyorsun" alarmlarına cevap olarak, mor gözlerini pencereden çekip onu izleyen Berwald'a yöneltti.
"Merhaba..." diye geveledi ağzının içinde. İsveç'in uyuduğunu zannediyordu. "Uyuyamadın mı?"
Berwald onu başıyla onayladı, yanındaki sandalyeyi çekip oturdu. Norveç temsilcisi, onun bu hareketiyle kendini fazla gergin hissetmişti. Onun yanında durmak istemiyordu. Bu onu rahatsız ediyordu.
Berwald'ın mavi gözleri hala omzunu delip geçiyor gibiydi, ona dik dik bakması Lukas'ın sinirlerini bozuyordu ama sakin kalmaya kararlıydı.
"Bir sorun mu var?" dedi basit bir sesle, eğer Berwald'ın onunla bir derdi varsa bunu öğrenmeliydi yoksa ömrü boyunca orada oturup onu dikizleyebilirdi. Lukas da bundan korkuyordu.
İsveç temsilcisi ona bakmaya devam etti, bu gittikçe daha da rahatsız edici olmaya başlıyordu. Gözlerini ona çevirdi ve o da ona baktı, eğer bu aptalca bir bakışma yarışına dönecekse Lukas kaybetmemeye kararlıydı.
Ancak çok geçmeden, İsveç ağzındaki baklayı çıkardı: "Ne düşündüğünü merak ediyorum."
Norveç iç geçirdi, kahvesinden bir yudum aldı ve yeniden pencereye döndü. İsveç onun ne düşündüğünü bilmiyor gibi davranıyordu ancak Norveç onun bildiğini biliyordu, bir şekilde bunu hissedebiliyordu. Berwald, onun memnuniyetsizliğinin sebebinin farkındaydı, öyleyse neden inat etmeye devam ediyordu?
"Beni neden hala serbest bırakmadığını anlayamıyorum." dedi düz bir sesle, her zamanki gibi. Bıkkın ve ölü gözleri kahve fincanına kaydı. "Neden hala diretiyorsun?"
İsveç temsilcisi buna cevap vermedi. Sadece kalktı ve Lukas'ı hala fincanını seyreder halde bırakıp gitti.
♣
Oh wow.
Umarım bu şey güzel gitmeye devam ediyordur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
oundvikligen // SuNor
FanfictionKaçınılmazdı. Bir arada olamazlardı. Norveç, en başından beri itiraz ediyordu. Ama İsveç fazla inatçıydı. Hetalia © Himaruya Hidekaz