Berwald arkasına bile bakmadan çıkmıştı evden, Lukas ona nereye gittiğini bile sormamıştı.
Normaldi, kim kendisini sahiplenen birine "Gitme." derdi ki? İsveç ondan asla böyle bir şey beklememişti.
Ama Berwald, Lukas'a karşı daima korumacı davranmıştı. Onu önemsiyordu çünkü, değer veriyordu ona. Zamanı gelip de Norveç ona postayı koyduğunda ona "Dur." demeyi bile isteyecekti belki. Neden istemesindi ki, Norveç temsilcisine değer veriyordu. Seviyordu belki de onu, kim bilebilirdi ki? Hislerini algılayabilmekte daima bir fiyasko olmuştu.
Yalnız, onun için endişelendiğinden emindi. Bunu anlayabilmesi için usta olması gerekmiyordu. Onu önemsiyordu, onun için endişeleniyordu. Peki o? Berwald, Lukas için bir hiç miydi? Belki de sadece nefret ettiği biri, belki onu esir alan canavar. Bilmiyordu, ancak kesin bir şekilde söyleyebilirdi ki Lukas ondan nefret ediyordu. Boşa hayal kuruyordu Berwald, Norveç temsilcisi asla onu sevmeyecekti.
Haklıydı elbet, İsveç'e bir mal gibi verilmişti. Lakin İsveç temsilcisi ona asla bir mal gibi davranmamıştı. Yine de, bağımsızlığı elinden alınmıştı ve bu durumda kimse, hürriyetini elinden alan kişiyi sevmezdi.
Ancak Berwald'ın yine de umudu vardı.
♣
Gelecek bölüm final olacak bu arada, uzatmaya çalışırsam her bölüm aynı olacak gibi de eheh.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
oundvikligen // SuNor
FanfictionKaçınılmazdı. Bir arada olamazlardı. Norveç, en başından beri itiraz ediyordu. Ama İsveç fazla inatçıydı. Hetalia © Himaruya Hidekaz