Karakterler

115 10 3
                                    

Multide ana karakterlerimiz var... İyi Okumalar...

Dolunay Saygıner; Babasız büyüyen bir kız. Bu kız pembeden nefret ediyor. Annesiyle beraber bir gecekonduda yaşıyorlar. 18.yaş gününe 1 hafta kala hayatında bazı değişiklikler gerçekleşiyor. Sarı uzun saçları var ama onları koyu griye boyatmış vaziyette. Tüm kızları kıskandıracak erkekleri baştan çıkaracak derecede saf bir güzelliğe sahip. Fakat o bu durumdan hiç hoşlanmıyor. Lakabı erkek Fatma.. Geçmişte sırlarla ortadan kaybolan bir krallığın kayıp prensesi o... Kimin aklına gelirdi ki pembeden nefret eden kızın elbise giyeceğini ve taç takacağını...

Emre Erez; 20 yaşında...Yakışıklı, bir o kadarda öfkeli... Hayata karşı olan büyük bir nefrete sahip o. Gecelerin karanlığını sessizliğiyle bozacak kadar tehlikeli...Dolunay'ın büyük annesi onu büyük bir görev için tutar. Görevi; Dolunay'ı krallığı yok eden insanlardan koruyup kollamak. Emre bütün kızlardan nefret eder onları çıkarları için kullanır. Peki bu koruması gereken kıza aşık olursa ne olur? Üstelik Dolunayın asıl düşmanı Emreyse ve bunu kimse bilmiyorsa sonunda aşk mı kazanır yoksa nefret mi?

Azra Çevik;17 yaşında... Babasını küçük yaşta kaybeden ve annesiyle yaşayan iyilik dolu kızımız. Dolunaya benzeyen bir çok ortak yönü var. Erkekleri baştan çıkaran bir güzelliğe sahiptir... daha önce kötü işlere bulaşmış ama onu o karanlık dünyadan kurtaran Dolunay olmuştur. Kızımızın bir sevgilisi vardır. Ama onu sevmiyordur. Bir gün Dolunayla çarpışan çocuğun yanında ki çocuğa aşık olur. Evet yanlış duymadınız ilk ve son kez gördüğü kişiye aşık olur. Peki bu görüş son olmazsa neler olur?

Barış Karahanlı;20 yaşında...En az Emre kadar tehlikeli ve inanılmaz derecede yakışıklı bir çocuk tabi Emre'nin arkadaşından ne beklersiniz ki... Emre'ye verilen görev için yardıma gittiği zaman daha önce hiç bir kızdan etkilenmemiş bir şekilde koruması gereken kızın arkadaşını gözüne kestirir. İlk başlarda sırf cinsel içerikler için kızı isterken sonlara doğru nefretli bir aşka dönüşür bu durum... Bu kızlar bu çocuklara napmıştı da yıllarca yaptıkları pis işleri bir anda bırakmışlardı?

Evet arkadaşlar karakterlerimizin ana özellikleri de geldi. Votelemeyi unutmayınız. Yeni bölüm yakında gelir. İyi Günler...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~Acemi Prenses~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin