Emre koşarak eve girdi. Gözleri babası Ahmet beyi aradı. Ahmet bey her zaman oğlunun arkasında olan, onu çok seven, aynı zamanda Hayal'i de öz kızı gibi seven bir adamdı. Emre'nin deniz mavisi gözleri aynı babasına çekmişti. Hayal Emre'nin gözlerini çok beğenirdi. Onun gözlerine bakınca çok uzak yerlerde yaşayıp hayallerini gerçekleştirmek istediğini söylerdi. Ah keşke o hayallerin içinde Emre de olsaydı.
Emre babasını görünce hemen boynuna sarıldı. Heyecanlı heyecanlı planlarını anlatmaya başladı:
—Baba şimdi haftaya tatil ve bir de Hayal'in doğum günü biliyorsun.
—Evet oğlum güzelce ailecek kutlarız.
—Hayır öyle yapmayalım. Hayal'i bir yerlere götürmek istiyorum. Mesela kayak yapmaya falan gidebiliriz.
—Sadece ikiniz mi?
—Ya baba lütfen. Nerdeyse 19 yaşıma gireceğim artık büyüdüm. Araba sürebiliyorum. Ben Hayal'e sahip çıkarım.
—Demek sonunda açılmaya karar verdin ona.
—Ne?!
Emre telâşlandı. Babası nerden biliyordu ki?
—Evet oğlum biliyorum. Sen küçücükken bile biliyordum. Senin ona bakışların bile farklıydı. Babalar her şeyi bilir oğlum.
Emre utandı. Kafasını önüne eğdi.
—Özür dilerim baba. Hiçbir zaman onu kardeşim olarak görmedim, göremedim.
—Tamam hadi gidin. Uludağ'da ben bir otelde yer ayarlarım size. Sahip çık kızıma.
Emre babasının boynuna atladı tekrardan. Çok mutlu olmuştu. Hemen gidip Hayal'e söyleyecekti. Babasına teşekkür edip bol bol öptükten sonra Hayal'in odasına yukarı çıkmaya başladı.
Kapıyı çalmadan girdi yanlışlıkla. Sonra tekrar dışarı çıkıp yılları kapıyı.
Hayal:
—Gir içeri şebek.
Diyerek sırıttı.
—Sana bir şey söylemem lazım Hayal.
—Söyle bakalım.
—Seni doğum gününde Uludağ'a götürüyorum. Hazırlanmaya başla hafta sonu gidiyoruz.
Hayal'in gözleri büyüdü onu dinlerken ve sözü biter bitmez hemen sarıldı Emre'ye.
_________Hayal bana sarıldı. Hemde sımsıkı sarıldı. Kokusunu içime çekiyorum, doyamıyorum. Eminim ki cennet de böyle kokuyordur. Benim yaşımdaki erkekler genelde böyle değil ama ben Hayal'e evlenme teklifi edeceğim anları bile düşünüyorum. Kocaman bir ailemiz olsun istiyorum. Her eve geldiğimde beni öpücüklerle karşılasın. Hep sevelim birbirimizi. Hasta olunca başımda beklesin. Hep hasta olmak isterim herhalde. Seviyorum ben bu kızı.
__________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefes Bile Almadan
RomanceEmre ve Hayal küçüklükten beri birbirini tanıyan 18 yaşında iki genç. Hayal ailesini kaybetmiş, içine kapanık, aşık olmamış bir kız. Emre ise kendini müziğin peşinden sürükleyen büyük hayalleri olan bir erkek. Emre Hayal'i ilk gördüğünden beri ona a...