Capitolul 4 - Rapita

59 5 3
                                    


Acest capitol il dedic din toata inima mamicii mele Teodorescu Patricia si surioarei mele Lorena o "nebuna" fara de care ziua nu ar fi asa amuzanta. Va pup si va iubesc fetelor.

Ma trezesc cu o durere imensa de cap si abea reusesc sa ma misc putin ca in tot corpul imi apare o durere insuportabila. Unde sunt? Deschid ochii si vad un fel de hambar parasit. Imi este foarte frig. Incerc sa ma ridic dar picioarele nu imi sunt deloc prietene, renuntand sa mai incerc. Ma tarasc pana langa un perete si ma sprijin de el. Aud un zgomot asa ca incerc sa ma ascund dupa niste paie. Doi tipi intra inauntru.

- Rafaelo nu o sa fac asta pentru tine, de ce nu intelegi sa ma lasi odata in pace?
- Asculta aici baietas: sa nu cumva sa crezi ca imi este greu sa-ti trag un glont in cap si sa iti imprastii creerul pe jos. Daca nu eram eu sa te scot din internatul ala, acum erai mort. Fa-ti odata treaba si nu te mai opune ordinelor mele.

Observ ca Rafaelo iese afara si baiatul se apropie de mine asa ca incerc sa ma ascund mai bine dar degeaba ma vede.

- Lasa-ma in pace, te rog, nu-mi face rau. Ii spun cand vad ca vrea sa ma atinga.
- Hei, hei, stai linistita nu iti fac niciun rau. Ai incredere! O sa incerc sa te ajut sa iesi cumva de aici.
- De ce as avea incredere in omul care m-a rapit? Spun in hohote de plans.
- Draguta, nu eu am fost cel care te-a rapit. Rafaelo a fost.
- Ce i-am facut de ma chinuie asa?
- L-ai invins la cursa cu Jimy.
- Eu? Jimy a fost cel care l-a invins. De ce naiba se razbuna pe mine? Auuu, ma doare piciorul foarte tare. Ce am patit?
- Te-a lovit cu masina si e posibil sa ai cateva fracturi.
- Si cum ies de aici?
- Stai linistita am vorbit deja cu Mike si Jimy si sunt pe drum. Acum merg sa iau niste dezinfectant si pansament si sa-ti aduc ceva de mancare. Incearca sa faci liniste, da?
- Bine dar, unde suntem acum?
- Langa NY. Revin imediat.

Nu imi vine sa cred ca am fost rapita din cauza unei curse tampite. Cum naiba fac sa ies de aici? E frig rau si aproape ca nu ma mai pot misca de durere. Incerc sa ma ridic neluand in seama durerea ce ma pune la incercare si merg pana la usa care din pacate este incuiata. Aud zgomot din celalalt capat al incaperii si ma ascund repede dupa un morman de lemne.

- Papusico sa nu crezi ca scapi asa repede de mine. Am venit sa-mi iau revansa.
- Ce revansa? Intreb dandu-ma mai in spate cand observ ca se apropie de mine.
- Nu te face ca nu stii ce urmeaza.
- Ajutoooor!
- Nu te aude nimeni aici. Poti sa tipi si sa te zbati cat vrei. Imi plac fetele rele.

Incepe sa ma atinga peste tot si incep sa plang.

- Imi place cum te zbati.
- Las-o Raffy.
- Aaaaa haide Bonn abea incepusem.
- Am zis sa o lasi.
- Ooof bine, dar in casa tu o sa fii a mea.
Observ cum roscata se apropie de mine si ma trage de par.
- Da-mi drumul parasut-o.

Dar nu, nu ma voi bucura de libertate asa repede. Iau o galeata dupa jos si o lovesc pe parasuta, aceasta cazand dupa mine si frecandu-si ţeasta. Ma ridic repede si dau drumul unui balot de paie fix pe abdomenul tarfei.

- Aaa! Rochia asta a costat mai mult decat casa ta imbecilo.
- A da? Atunci pacat de rochie caci silueta din ea e sparta rau.
- Ce naiba?
- Il aud pe... stai nici macar nu-i stiu numele.
- Dani, tu vezi ce mi-a facut parasuta asta?
- Barby eu zic sa taci. Vocea ta de gasca ragusita deja ma irita.

Perspectiva lui Jimy

După ce inchid tefonul in urma apelului primit de la Dani sar din pat si nu stiu cum ajung atat de repede conducând spre depozit. Il sun pe Mike si ii spun ce s-a intamplat.
- Da?!
- Mike aduna echipa, cei mai buni daca se poate si in 15 minute sa fiti la depozit.
- Da' ce arde ma asa?
- Jess a fost rapita. Misca mai repede. Ordin.
- Am inteles, venim cat de repede putem. Si stai linistit o sa fie bine.
- Sper.

Un Nou InceputUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum