Multimedia: Yankı Yılmaz. (Derin'in aşık olduğu çocuk.)
İYİ OKUMALAR :)
Yağmur ile birlikte kantine doğru giderken herkesin gözünü üzerimde hissediyordum. Bugün bir an önce bitse diye geçirdim içimden, bitse de şu bakışlardan kurtulsam. Cebimde telefonumun titreşmesiyle derin düşüncelerime son verip gelen mesaja baktım. Kalbim hızlı hızlı çarparken heyecandan ellerim titriyordu.
Gönderen: Yankı
Prensesim, buluşalım mı bugün?Titreyen ellerimle mesaj yazmaya başladım.
Gönderilen: Yankı
Buluşalım çocuk :)Ben ona çocuk o bana prensesim derdi. Tanıştığımızdan beri böyleydi. O gün, okuldan çıktıktan sonra karşıdan karşıya geçerken önüme bakmamıştım. Belki araba çarpar da bu eziyetten kurturulurum diye. Az kalsın öyle de oluyordu zaten. Yankı, ani bir fren yapıp bana bağırmaya başlamıştı. Zaten ağlıyordum daha da kötü olmuştum o zaman. Sonra beni bir kafeye götürdü ve sonuç: ben ona aşıktım, o beni kardeşi olarak görüyordu. Düşüncelerimden sıyrılıp Yağmurun seslenmesiyle ona döndüm.
"Efendim?"
"Daldın gittin iyi misin? " Evet anlamında kafamı salladım ve gülümsedim.
"İyiyim." Boş bir masa bulup oturduk. 5 dakika sonra Yağmur ayağa kalkıp
"Ben bir şeyler alıcam sen de ister misin? " dedi.
"Yok sağol. " diyip gülümsedim. O gittikten sonra canım sıkıldığı için telefonumu alıp kurcalamaya başladım. Biri arkadan elleriyle gözlerimi kapatınca kaşlarımı çattım.
Arkamdaki kişi hala elleri gözlerimin üzerinde beklerken sinirlenip gözümdeki elini tutup ters çevirdim. Elini çevirdiğim kişinin yüzüne bakınca mutlulukla bağırdım.
"Oha Yankı!" diye çığırıp üzerine atlayınca kantindeki tüm gözleri üzerimizde hissediyordum.
Belime kollarını dolayıp beni etrafında bir tur döndürdükten sonra yere bıraktı.
"Sana bir haberim var prensesim." Merakla diyeceği şeyi beklerken Yağmur anlam verememişcesine bizi izliyordu.
"Kaydımı sizin okula aldırıyoruz." Sevinçle el çırpıp bir kez daha sarıldım ona. Sonra geri çekildim.
"Aldırıyoruz derken?" Bana bakıp gülümsedi.
"Can ve ben. Kuzenim. Gelince tanıştırırım sizi prensesim." tamam anlamında kafamı sallayıp Yağmuru hatırladım ve ona döndüm.
"Yağmur bu Yankı. Yankı bu da Yağmur." ikiside kısaca memnun oldum diyip bıraktılar. Zilin çalmasıyla Yankıya üzücü bir bakış attım. Attığım bakışa gülüp kollarıyla beni sarmaladı ve
"Merak etme, en kısa zamanda yanındayım."dedi.
Yanağına sulu bir öpücük kondurup Yağmuruda peşimden sürükledim ve sınıfa girdik. Hocanın da gelmesiyle sıkıcı bir derse giriş yaptık.
Sonunda okul bitmiş ve eve dönüyordum. Evin önüne geldiğimde anahtarı deliğe sokup kapıyı açtım ve annemlere kısaca ben geldim diyip kestirip attım. Odama çıkıp üzerimi değiştirdim ve yatağa girdim. Yarın süper olacaktı.
Bölümü hemen yayınlayamamamın nedeni bölümü kaydettiğim sırada bazı aksaklıklardan dolayı bölüm silindi ve şu an kafayı yemek üzereyim. Sınav haftasındayım ve başımda teog denen lanet bir şey var. Biraz beni de anlayın lütfen. Vote ve yorum bırakmayı unutmayın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Değişimi (Yeniden Yazılıyor)
Teen Fiction"Bundan sonra ezme taraftarıyım." *İntikam Değişimi hiçbir kitabın özentisi değildir. Sadece wattpad üzerinden yayınlanan bir kitaptır.*