Bu gün sana yazışımın 5.günü adamım. Genelde ben günleri saymam. Ama işin aslında sen varsın. Ben nasıl kaile almam. Kalbime teşekkür etmeliyim. Her gün her gün yaklaştırıyor bu yazılar seni bana. Aslında kendi sevgimle bir tutsağım biliyor musun adamım? Sana yazan bu yazan kalbim sanki bir kafeste ne istediğini kimse bilmiyor ne kadar çok istediğini kimse fark etmiyor. Bu kalpte yazıyor. Elimden sadece bu geliyor be adamım. Sana yakınlaşmak için elimden gelen sadece bu. Senin resimlerin ile şarkıların ile bilhassa sevgin ile avunuyor bu kalbim. Ne tuhaf dimi onca kalbin sadece bir kalp için atması. Ne tuhaf dimi onca sevgin bir sevgide buluşması. Artık imkansız değilsin benim için. İmkanımızsın aslında herkes için. Gülmek için imkanımızsın. Öğrenmek için imkanımızsın. Daha çokta sevgi için imkanımızsın. Sevgiyi anlamak için. Dünya senin sevgin gibi değil adamım. Senin öğrettiklerin gibi değil. Biz senin bize öğrettiklerini göze alarak adım attığımız için hep düşüyoruz. Ben bundan hiç pişman değilim. Sevgi için senin sevgine sığınıyorum. Sana ulaşmak yıldızları saymak kadar imkansız değil aslında. Birkaç ülke ve birkaç makam. Aslında adamım bunlara da hiç gerek yok. Ben zaten senin yanındayım. Ben zaten sana ulaştım seni yakından tanımaya çalışıyorum. Bak aynı şey oluyor. Niye beni yeniden saçmalattırıyorsun? Sevgi böyle bir şey ama . Bunu bazıları yanlış anlayabilir ama umrumda değil adamım. Sevgisizlere inat gül adamım. Sevgisizlere inat öğret adamım. Onlar anlamasa da olur. Bize öğret. Etrafımdaki insanlar hobin ne diye sorduklarında ben o hobilerimin arasına senin ismini de ekliyorum adamım. Nelerden hoşlanırsın diyerek soruyorlar senide ekliyorum. Çünkü içimizdekileri de saklamamayı sen öğrettin. Aslında İstanbul un en yüksek binasının en yüksek tepesine çıkıp senin ismini bağırmak istiyorum. Belki beni duyarsın? Belki kuşlar söyler sana bunu. Dağlar dayanamaz sesimi yankı yapıp ulaştırır sana belki. Belki... belki... Belkiler bir umut kelimesidir adamım. Sen o beklileri hafife alma. Çünkü sana ulaşmakta benim için bir belki.
ALLAH a kaç kez dua etmem gerekiyor seni bana fark ettirdiği için. Yıldızların sayısı kadar mıdır? Yani benim beklilerim kadar mıdır? Kalbim yazınca sana biraz kötülük etmiş oluyorum aslında. Çok soru soruyorum sana. Ne yapayım adamım? İnsan en çok sevdiğini görünce çenesi açılırmış. Ben seni görmüyorum ama senin sol yanımda hissediyorum. Herkes kolay kolay hissedemez sol yanını. Bazılarının orasında taş bulunduğu için. İyi ki seviyorum seni . İyi ki seviyorsun bizi. İyi ki benim belkim olmuşsun.
İyi ki benim adamım olmuşsun....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADAMIM
PoetryShahrukh khan severler bu yazılarda kendilerini bulacaklar sevgilerle...