3

59 5 0
                                    

Günün sevgi ile dolumu yine aşk adamım? Aslında çok şanslıyız. Şanslıyım. Böyle her gün sevgi saçan bir adamım var . Ona ulaşamasam bile bir adamım var. Sahip olduğun o ülke, o şehir hepsi aslında sana sahip bilmiyorsun. Bak yine yazmaya başladı ellerim.Sıkılma benden. Büyünle yetişmiş olsunda sonsuza kadar yazmasa da olur bu benim kalbim. Hayat çok basit adamım. Sen dünya markasısın ben ise bir hayran. Hayran bu kadar şeyler besler mi adamım? Besliyormuş işte yeni anladım. Benim hiç bu kadar hayallerim olmazdı. Aslında hiçbir şey bilmezdim. Bak beni ne hale getirdin. Ben senin küçük hayranın sen ise benim hayallerin gerçeğe kavuşamadığı kadarımsın. Bakarsın bir gün tersini söylerim. Bakarsın bunu bir gün senin yanında söylerim. O bile imkansız biliyorsun işte adamım. Görüyorsun senin benim için olanının tersini söyleyemiyorum. Bir gün söyleyeceğim ne mühim? Dünya hayallerin gerçeğe kavuşamadığı kadardır adamım. Bak öğrettiklerinden bir tane daha buldum. Bunu da sen öğrettin. Hayalleri ALLAH sundu bize. Hayallerin içeriğinide sen kurdun. Sakın silme tuşuna basma adamım. Benden kurtulayım derken daha da çok yapışırım sana. He işte bak yine ipsiz sapsız konuştum. Biliyor musun adamım hayat hiç senin oynadığın filmler gibi değil. Aslında tam olarak senin oynadığın filmler gibi. Kaderimiz senaryo biz ise oyuncularız. Tek fark var. Bu senaryoları değiştirecek ümitler var. Ama o ümitlerde bizim içimizde birer kurgu. Keşke bunları sana iletecek bir mektup arkadaşım olsa. Hay aksi mektup arkadaşımda sensin ya benim. Neyse aldırmıyorum yine. Gönlüm ulaşmak istediği yeri biliyor. Şimdi fotoğrafını gördüğümde çığlık atıyorsam gerçekten seni görünce - ki bu hayal- ayaklarım beni taşır mı bilmiyorum. Yada rüya sanırım gözlerimi kapatıp uyanmaya çalışırım. Şunu unutma adamım.
Ben yanında olmasamda auroram hep olduğun yerde.
Ama asla dediğimi yapma .
Beni bırakma adamım . Bizi bırakma...

ADAMIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin