6

34 3 0
                                    

Uzun zaman oldu adamım. Benim bu ellerimi niye büyüledin? Yeniden döndüm sana. Engelleyemedin daha fazla. Bu kalbimi korkutma. Yoksa bu kalp senle yücelmezse kimle yücelecek? Benim kalbimi tek bir seferde parçalayabilen kalplere hayallere bırakma adamım. Büyüleme bu ellerimi. Bak sana ulaşmanın yolunu buldum. Bu ulaşımı daha da imkansızlaştırma adamım. Yavaş yavaş geliyorum sana yavaş yavaşta uzaklaşıyorum ayrıca. Tıpkı İstanbul un en ünlü yerleriydik adamım. Sen İstanbula tepeden bakan Galata Kulesi. Bense denizin ortasında kalmış ama içinde büyük yıllar taşımış sana oradan bakan kız kulesi. Görüyor musun neye benzediğimizi? Farklı varlıklarız ama yine aynı yerdeyiz. Asıl olduğumuz yerde , ait olduğumuz yerdeyiz. Farklı ülkelerin insanları olsak bile ne fark eder? Gökyüzümüz aynı. Denizimiz , bastığımız toprak aynı adamım. Aynı yıldızlara bakıp dilek diliyoruz. Belki dilediğimiz dilek bile aynıdır adamım. Daha çok var aynı olduğumuz konum. ALLAH yine şanslı yapmış beni. Yinede aynı galakside yaşıyoruz . Mesafeni koysan bile oradan sevgini veriyorsun bize. Daha önce sana bunu dile getirmişmiydim bilmiyorum ama ben bu kadar imkansızı sevmemiştim adamım. Sevdim de bu kadar imkansızı değil. Bak yine senin çaban var. Bu kadar güçlü yaptın kalbimi. Korkusuza dönüştürdün beni. İmkansızlıklarmıydı bizi böle yapan yoksa senin ta kendinmiydi imkansız olan. Bilemedim. ALLAH ın yarattığı büyük ama aslında küçük dünyadan seni sevdim. Dünyayla birleştim. Daha da önemlisi senle birleştim. Neden hep mesafeler üzerine kurulu şeyler yazıyorum biliyor musun ? Sadece gerçek olanlar gerçeklerle sınanır adamım. Mesafeler satranç tahtası biz ise içinde kalmış gerçek siyah ve beyazız . Ama en çokta kendi gerçeğimizde bir mesafeyiz. Onu da tüm gerçekliğimizle açarız. Kimimiz sevgimizi kullanırız , kimimiz hayallerimizi. Mesafemle olan ne varsa hepsini hayale çeviren gerçeğimle yaklaşıyorum sana. Her adımda daha da güçleniyorum. Her hayal edişimde daha da gülümsüyorum. Her bunlar oldukça daha da inanıyorum. Kendime inanıyorum. Daha da önemlisi gerçekliğimize inanıyorum. Bazen de çok çelişki de kalıyorum. Kendimi bunlarla avuturken onlarda yok olursa? İnanırsan yaparsın derler. Ben gerçekliğimde ki fikirlerime yenik düşüyorum.
Kalbimi büyüledin , hayallerimin baş efendisi inancım oldun yapamaz mısın fikirlerime bir şey? Mesela bu gün saçmalamadım bak . Ellerime söz geçirdiğin gibi fikirlerime de söz geçir şimdi....

ADAMIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin