9.bölüm

33 3 1
                                    

Kaç ay oldu ? Ya da kaç gün ? Özledin mi beni? Tabi beni bilmiyorsun ki özleyesin. Gerçi eğer bilseydin de özlermiydin orası meçhul. Ama bak yine ben senin peşini bırakmadım. Kaç ay geçsin kaç yıl kaç saniye geçsin senin peşini bırakmayacağım. Bu döngü böle. Yada yazmayayım diye  gerçekten ellerimi mi bağladın sen ? Oradan bile yetişebilirsin bana. Her zaman yetiştiğin gibi. Her zaman gelip de umut verdiğin gibi. Tam tüm duygularım biterken onları tekrar canlandırdığın gibi. Belki şuan yazarken kendi kendime konuşuyor olabilirim. Senin bunlardan haberin olmayabilir mesela. Ama bak sen bana ulaştığın gibi bende sana bu şekilde ulaşıyorum. Elimi bağlasan bile senin fotoğraflarından ulaşıyorum. Basit biri olabilirim. Ama bu basit bir kızın gözlerinde zor biri var. İmkansızlıklar var. Ama öle bir şey oluyorki onları bile aldırmıyor bazen.
Bir gün birine bu kadar bağlanacağımı tahmin etmemiştim. Bu kadar çok hissedeceğimi. Bu adamı onun dilini bilmeden ona ulaşamadan onun seni tanımamasından nasıl seviyorsun diyorlar bana. Çok basit be adamım. Hissediyorum. Dilini bilmiyorum. Şuan ne yapıyorsun ne ediyorsun onu da bilmiyorum ama senin kalbini nerede bulacağımı biliyorum.
" Bana ihtiyacın varsa, seni bulacağımı biliyorsun. Sana ihtiyacım varsa seni nerede bulacağımı biliyorum.."  demiştin sen. Ne zaman istersem beni bulacağını biliyorum. Çünkü buna inanıyorum. Çünkü sana inanıyorum.
Bazı kişilere komik , gereksiz saçma geliyor. Ama ben bunu durduramıyorum. İçimdeki sana karşı koyamıyorum. Herkesin kafasında ki soru şu “ Bir insan en uzaktan , dokunamadan nasıl sevebilir ki?”  Seviyor be adamım. Seviyor. Ben onlara karşılığını tam olarak söylemiyorum. Çünkü söylesemde anlamayacaklarını biliyorum. Eğer bu gereksiz olsaydı, benim kalbim çoktan sana yönelmezdi. Ellerim sana yönelmezdi. Hani bazen gökyüzünden aydınlık çekilince her yer kararır ya. Denizinde ışığa ihtiyacı olur hani. Yalnız kalmak istemez. Bu yüzden ayın ışığına sığınır her gece. Tüm ihtiyacı olduğu zamanlarda onunla bütünleşir ve ay ışığını denize yansıtır. Ama deniz her gece her ayın ışığına ihtiyaç duymaz. Onun tek istediği dolunaydır halbuki. Ama onuda her gece bulamaz . Benim de her ay ışığına ihtiyacım yok oysa adamım. Sadece senin ışığına ihtiyacım var. Kendi dolunayıma ihtiyacım var. Her ihtiyacım olduğunda da bu sözünü hatırlıyorum. Sen beni görme ben seni görürüm . Sesini duyarım kalbini hissederim. Kim nederse desin. Çünkü yukarıdakine [ ALLAH a ] inanıyorum.
Çünkü seni seviyorum…..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 15, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ADAMIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin