8

31 3 0
                                    

Yine ben adamım. Alış bana. Alıştım ben çünkü sana. Kalbim alıştı artık bu bitmek bilmeyen sevgine.Bitsin demiyorum sonsuza kadar sürsün istiyorum ayrıca. Gel gelelim ki sonsuz diye bir kavram vardır fakat sonsuz yoktur adamım. Bu dünyanın bitmek bilmeyen bir sonu var. Belki de o sonu göremeden sonlanırım. Belki istediğim sonu göremeden de sonlanırım. Her türlü sonlanacağız. Ama bir gün gerçekten sonsuz kavramı devreye girecek ve sonsuza kadar sonlanacağız.Tek bir şey istiyorum senden. Benim bu bitmek bilen sonluluğumun içinde sonsuzluğum ol. Sonsuz çok soyut bir kavramdır aslında adamım.Elle dokunamayız gözle göremeyiz hissedemeyiz belki ama onu yaşarız. Benim dediğimde hoş tabi. Senden sonsuzluluğum olmanı isteyemem. Sen zaten benim sonsuzum olmuşsun.İçimde her gün tekrar tekrar aynı sevgiyi yaşadığım sonsuzluğum her günü tekrarladığım arafım olmuşsun. Sonsuz çok soyut bir kavramdır adamım. Çünkü sevgi soyuttur. Hayaller soyuttur. Çünkü onlar sonsuzdur. Hani yaz gecesi tatlı bir esintili havada dışarı çıkarsın yoldan geçen bir arabada bangır bangır bir şarkı çalar ve o şarkıyı çok beğenirsin. Daha sonrası o şarkıyı aramaya mücadele edip bulduğunda dünyalar senin olur ya. İşte onun verdiği mutluluksun.Hani miden bulanır kusma hissi gelir dışarı çıktığında ise o hava sana iyi gelir ve o yumuşaklığın verdiği hisle miden yumuşar ya. İşte sen o midenin yumuşattığı havasın adamım.
Kalbimin sonsuz sevgisiyle bekliyorum seni. Bu konudan sıkıldıysan konuyu değiştirebilirim. Ama sana ulaşamamak için öneme ne engeller çıkarsa çıksın tüm göklerdeki bütün yıldızları bir araya getirip yine sana ulaşırım. Sudan sönmüş bir ateşi tekrar yakar yine sana ulaşırım. Sen nereye gidersen git ben ordayım. Hangi çiçeği koklarsan kokla ben yine o çiçeklerin arasından seni izliyorum. En güzeli de ne biliyor musun adamım. Yeniden mutlu oluyorum. Belki sana dokunamayabilirim o an. Ama ben aklımda olana değil kalbimde olana gidiyorum
Artık kendimden de geçmişim . Kendi gerçekliğimi geçtim senin gibi hayallerin ve kalplerin soyut birisiyim şimdi. Kendi soyutluğumla uzanıyorum her şeye. Gerçek nedir diye sormasın kimse bana. Çünkü ben kendi soyutluğumda ki seni söylerim...

ADAMIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin