1.BÖLÜM

59 6 1
                                    

Onu ilk kez görmüştüm o gün top oynuyoduk top ondan tarafa gitmisti kaldırımda öylece oturup somurtuyodu .O zamanlar sesiz olan eren topu ondan tarafa attmıştı.Heryeri su olmustu erene baktı eren korkmuştu sonra bana baktı uzun süre..... İşte askımız farketmesekde bakışlarımızla baslamıştı.

Ben Alya, ailenin ortancası ve tek kızıyım.Okulun gözde öğrencisi grubumuzun zeki kızı annelerin övdüğü mahallenin çalışkan kızı ve...hayatına giren şirin çocuk yüzünden mahvolan Alya.

Sabah uyanmamla ilk olarak İnci'yi uyandırdım. Bu kadar yıldır kimseyle çıkmamıştım. Çünkü Selim ve mavi gözleri aklımı tek an olsun terketmiyordu. Terketmiyordu işte...

"Büşrağğ kalk artık!"

"lan git başımdan! Bütün gece yorgan altında İnci'den saklandım, çok uykum var Alyağğ."

Göz devirerek odadan çıktım ve mutfağa giderek kendime bitki çayı hazırladım. Ve camın önüne geçerek içmeye başladım. Özlüyordum...Bir insan nasıl olurda çocukken aşık olduğu birisini durmadan özlerdi ki? Ona hala aşık olduğunu düşünürdü. Daha doğrusu aşık olurdu. Benden başka kimse bilmiyordu. Bu akşam İnci,Büşra ve ben İnci'lerde kalmıştık. İnci'nin annesi Reyhan Teyze ve babası Mustafa amca yazlıklarına gitmişlerdi. Ev doğal olarak İnciye kalmıştı.

"Hanginiz düzleştiriciye sakız yapıştırdı?!"

İnci pamuk şeker gibi arkamda belirince çığlık attım. Homurdandı;

''...Hangi hayırlı mümin yapıştırdıysa teşekkürlerimi sunuyorum. Çünkü sayesinde pamuk şekere döndüm!''
Bizim süslü İnci miz saçlarını düzlestirmeden asla okula gitmezdi
"...... ya aglayıcam simdi saclarım mahvoldu yaaa..."
"ya tamam kızım dert etme hallederiz
dedim
"ama okul var" dedi an zil caldı erkekeler gelmisti bizi almaya kapı yı İnci ye gülerek kapıyı actım ama.........
kalbim fazlaca atmaya başladığı an tek o andı ...Sadece baktım ona
"Biz içeri alıcaksın dimi güzelim "deyip yanagımdan makas aldı"bugün okula gitmek yok çunkü altı kişilik bi parti var dediginde erene baktım gevşek gevsek gulüyodu bu cocuk hic ciddi olamazmıydı
"bunun icin mi ekicem okulu hayatta olmaz dedim montumu alackken inci yi hatırladım montumu geri bıraktım Hiç bisey demeden incinin sacını temizlemesine yardım ettim ...
Herkes icirdeyken ben mutfaktaktaydım kapı açıldı "biraz konuşabilirmiyiz alya "

insallah begenmissinizdir ...
yorumlarınızı bekliyorum
Multi Büşra

YA UNUTURSAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin