1. kapitola

364 14 5
                                    

Ahoj jsem ráda že budeš číst můj první příběh. Budu ráda za votes i komentáře.
Doufám že se ti tento příběh bude líbit. Přeju kné počtení a omlouvám se za chyby a že to video je s titulkama.:))

Ahoj jmenuju se Samantha je mi 16 let mám hnědé, dlouhé vlasy, vážím 55 kg a bydlím v Los Angeles. Bydlím tam s celou mojí rodinou skoro patnáct let. Když jsem začla chodit do školky našla jsem si svojí nejlepší kamarádku s kterou se bavím do teď. Jmenuje se Linda. Je to tipcká krásná blondýnka s dlouhýmy vlasy až po pás,modré oči a štíhlá postava ale také toho rozumu moc nepobrala. Stála na uličku krásy a ne chytrosti, kdežto já jsem stála tu správnou frontu. Někdy mi to dává hodně sežrat že jsem tak chytrá, ale nevadí mi to, protože ji vždy řeknu něco chytrého co ona nechápe a vždy zmlkne. Jen se takhle provokujeme a přes to vše se máme rádi.
Když mi bylo jedenáct tak jsem na mé narozeniny dostala krásnou panenku. Vždy když u mě byla Linda, tak jsme si s ní hráli. Na mé šestnácté narozeniny se začali dít divné věci. Vždy, když sem spala tak se vždy otevíraly dveře nebo mě někdo tahal za nohu i když tam nikdo nebyl. Říkala jsem to své mamce, ale ta mi nevěřila a pořád omýlala do kola že se nemám tolik koukat na horory nebo že mám jen zlé sny a podobně.

AnnabellKde žijí příběhy. Začni objevovat