******************************
Když jsem se probudila, šla jsem si udělat ranní hygienu. Ke snídani jsem si udělala vafle s koktejlem. Sedla jsem si na barovou židli a koukala na skříňku. Zadívala jsem se do ní a uvyděla odraz nějaké postavy byla to ta holka ze snu. Spadla jsem ze židle a podívala se po domě.
Nikde nic nebylo ale když jsem se šla podívat do sklepa ležel tam spoutaný Alex. Šla jsem k němu ale chytlo mě něco za nohu a spadla přímo na dlažbu.
Byla jsem v bezvědomí a připadalo mi to jako v tom snu. Když jsem se probudila byla jsem také spoutána. Zamkla a já s Alexem jsme byli zmatení. Po chvilce se ve sklepě sama od sebe objevila ta panna. Byla jako živá ale chovala se divně. Hýbala s věcma a asi nás chtěla zabít. Jelikož jsem předtím zavolala policii tak v pravou chvíly vyrazili dveře a zachránili nás. Odvezli nás na policejní stanici a tam nás vyslýchali. A Alex tam seděl jak tvrdé y.
P: ‚‚Poznala jste kdo to byl?"
S: ,,byla to nějaká žena v bílé košili s černými vlasy. Nerozpoznala jsem ji."
P: ,,Kdyby by byl pachatel dopaden dáme vám vědět. Kdyby se cokoli dělo zavolejte!"
Šli jsme domů a ihned jsem se šla podívat na internet jestli tam o té ženě nebude víc. Najela jsem na Wikipedie a dala jsem do vyhledávače ,,magická panna."
Vyjelo mi ,,Annabell" myslela jsem si že je to žert ale byla to krutá realita.
Dočetla jsem se že ta žena byla zavražděna kvůli černé magii. A že je to démon. Zavolala jsem Lindě jestli nechce přijít. Povyprávěla jsem co se stalo a zděšením málem omdlela.
Bylo asi 21:00 a já se zeptala Lindy jestli tady nechce přespat. Udělali jsme si popcorn a pustili Hory mají oči. Najednou vypadla elektrika tak jsem je šla nahodit.
Šla jsem po schodech a přeběhl mi mráz po zádech. Svítila jsem si mobilem a když jsem byla u pojistek a nahodila je podívala jsem se dopředu a tam ......
******************************
Wow 54 reads. Nevěděla jsem že můj první příběh bude mít takový uspěch. Jste boží. :* Líbila se vám kapitolka? Když tak napište. Votes a koment hodně potěší. :)) Za chyby se omlouvám. Píšu to z hlavy a nedělám si předlohy
ČTEŠ
Annabell
HorrorMladá dívka Samantha (16) má kamarádku Lindu (15). Jednou jdou společně po městě a napadne je zajít do kina na nový horor s názvem Annabell. Zaplatí vstup, koupí si dva popcorny, coca colu, dvoje nachos, a jdou si najít sedačky. Usadí se, Samanta se...