******************************
Když začal horor za plátnem šla vidět nějaká postava malého vzrůstu. Řekla jsem si že to je někdo ze zaměstnanců kina.
Po pěti minutách jsem potřebovala na WC který je mimo kino jelikož se v kině opravuje. Když jsem vyšla z kina sami od sebe se zavřeli dveře a jelikož jsme koukali na horor tak jsem se hrozně polekala.
Z pohledu Lindy
Když začal film za plátnem prošla nějaká postava. Po pěti minutách mi Sam poklepala na rameno a řekla ,,jdu na WC tak mi řekneš co se tam dělo’’. Když odešla na plátně se oběvila ta žena kterou Sam hledala na internetu. Podívala se na toho divného chlapa a ten vstal a šel k plátnu. Ta žena byla asi doopravdická a podávala mu něco asi nůž. Pomyslela jsem si co by mohl dělat v kině s nožem. A pak mi to došlo. Vždyť on chce někoho zabít. Nenápadně jsem ho pozorovala když šel za tím krásným párem. Obešel je a tu holku poškrábal ve vlasech. Ta se otočila a chlap jí ten nůž zabodl do čela a pak jí uřízl hlavu. Ten hezký kluk se také otočil ale ten podivín mu uřízl ruku a pak někam šel.
Z pohledu Samanthy
Vyšla jsem ze záchodků když jsem uslyšela strašný výkřik. Tahala jsem za kliku ale dveře byli zamknuté. Podívala jsem se dolů kde byla pod dveřma malá dírka. Když jsem se podívala uvyděla jsem jak ten chlap který spal tak šel k plátnu. Když šel zpátky nesl v ruce velký nůž. Přišl ke krásnému páru a holce uřízl hlavu a klukovi ruku a pak ho tam nechal ležet jak kus použitého hadru. Někam šel a měl s sebou tu hlavu té holky. Pořád jsem se koukala když v tom u dveří ležela ta hlava. Sama pro sebe jsem si řekla ,,jak to že ví že jsem tady?”. Někdo zabouchal na dveře a já jsem zakřičela. Bouchání zesílilo. Teď mě to napadlo. Vždyť já můžu zavolat policii. Ještě jednou jsem se podívala do té dírky jestli je Linda vpořádku. Ležela pod sedačkami. Hmm chytrá holka. Vytočila jsem číslo na poldy a ty za patnáct minut přijeli.
*************************
Táák po dlouhé době zas nová kapitola. Dnes je fakt hodně dlouhá. Vydím že o můj příběh je velký zájem. Možná za pár dní napíšu další.
Vaše Barča :*
ČTEŠ
Annabell
HorrorMladá dívka Samantha (16) má kamarádku Lindu (15). Jednou jdou společně po městě a napadne je zajít do kina na nový horor s názvem Annabell. Zaplatí vstup, koupí si dva popcorny, coca colu, dvoje nachos, a jdou si najít sedačky. Usadí se, Samanta se...