2. kapitola

233 7 2
                                    

Menší info, kapitolky by měli vycházet každou sobotu pokuď budu mít čas. Za chyby se omlouvám. Ať se vám tento díl líbí.:* Votes a komentáře potěší.

******************************

S Lindou chodíme na stejnou školu do prváku. Moc se nám tu líbí. Dneska jsme s Lindou byli poškole. Prý že jsme ,,vyrušovali" No a??? Jen jsme stříleli po kamadádovi papíroví kuličky.

Poškole jsme šli ke mě domů jelikož Lindy rodiče byli v práci.
U mě jsme si udělali kalbu a pozvali hezký kluky. Jelikož mamka s tátou jeli k babičce.

Tancovala jsem sama, když v tom mě chytil za ruku sexy kluk. Brunet s modrýma očima a vypracovanou postavou. Při tancování jsem si s nim povídala. Jmenoval se Alex a je mu 17 let.

U tance jsem se o něj třela jak ryba a když jsem se podívala na jeho bouli v kalhotách potichu jsem se zasmála. Linda si mizitím našla vysokého blonďáka a pak už jsem je nevyděla. Když jsem se otočila zpátky Alex se mi přisál na rty jak pijavice. Bylo to příjemné tak
jsem začala spolupracovat.

Jeho ruka mi sahala pod tričko a tak jsem ho vzala za ruku a šli do mého pokoje. Tam byla ale Linda s tim klukem. Nechali sme je a šli do ložnice mamky a táty. Zamkl a položil mě na postel. Byla předehra pak mi sundával tričko a já jemu košili.

Jelikož jsme byli oba opilý zak do mě vnikl. Byl to nejlepší sex co jsem měla. Vzal si mé prso a dal si ho do pusy pak začal víc přirážet a já jsem zavzdychla až mě asi slišeli všichni co byli dole.

Asi po patnácti minutách se udělal. Vyčerpáním na mě spadl a usnul. V 2:38 všichni šli a tak jsem šla spát a Alex u mě přespal.

******************************

AnnabellKde žijí příběhy. Začni objevovat