13.kapitola

48 0 0
                                    

******************************

Když jsem se probudila byla jsem zpoutaná. Provazy byly silně obvázány kolem ruku a nohou. Chtěla jsem promluvit ale roubík v puse mi v tom bránil.

Nevim kolik hodin už tu jsem ale typuji tak 10 hodin minimálně. Asi po dalších 20 minut se nuc nedělo až na to že my po rameni lezla krysa. Najednou jsem uslyšela ten známý zvuk a to nevěstilo nic dobrého. Za malou krabicí se něco mihlo. Něco co jsem už jednou viděla ale nemohla jsem si vzpomenout.

Sakra teď jsem myslela že se snad poseru. Uslyšela jsem skřípání nehtů po dlažbě. Bylo to tak odporné až jsem se neudržela a začala křičet. Hned jak jsem začala křičet letěl přede mnou nůž. Letěl přímo na mě alespoň to tak vypadalo. Na poslední chvíli se nůž zastavil aniž by ho
někdo nebo něco drželo. Nůž spadl na zem a já si oddechla. Přeci jsem ještě mladá na to abych zemřela.

Zas ten odporný zvuk. Ale teď se přibližoval čím dál víc až se zastavil tak typem 4 metry přede mnou. Myslím že tohle nedopadne dobře. K mým nohám se přikutálel míček který jsem vyděla před tím než mě někdo uspal tou látkou.

Ze tmy vyšla malá holčička která byla v tom kině. Pane bože ona drží něco v ruce. Nevím jak ale hned byla u mě ikdyž byla tak daleko. Ucítila jsem jak mi něco ostrého sjíždí po krku. O útěk se raději nebudu snažit, protože by to asi nedopadlo dobře. Uslyšela jsem další zvuk ale tenhle byl mužský hrubý a strašidelný. Uviděla jsem blížícího muže tak asi vysoký 187 cm. Toho chlapa už jsem vyděla ale nemůžu si vzpomenout.

------------------------------------------------------

( L= Linda; N= neznámí muž)

L: hej kdo jsi a proč tu vězníš ty zmrde??

N: ale,ale Linda je sprostá takhle slyším poprví mluvit sprostě.

L: jak to že znáš moje jméno?? Vždyť neznáš. A odpověz mi na ty debilní otázky nebo se neudržím a jednu ti vrazim.

N: jde vidět že jsi blbá. Jak bys chtěla praštit když jsi přivázaná? No znáš a proč tady jsi? Je to jednoduché. Odpykáš to za Samanthu. Za to že se ke mně chovala tak hnusně.

L: počkej ty jsi Alex?? Je mi to líto že se chovala k tobě tak hnusně ale proč bych za to měla pykat ? Vždyť jsi hodnej a sexy muž.

N: ano jsem to . Měl bych podmínku. Když se semnou vyspíš a budeš moje š*kací panna tak pustím a tebe se nikdy nedotknu teda pokuďnebudu chtít ošukat.

L: platí. Víš že mám ráda a že když jsem viděla se Samanthou tak jsem ji záviděla.

N: fakt? Hele teď odvážu a ne že budeš zkoušet utéct.

L: neboj. :* se těším si to rozdáme.

-----------------------------------------------------

Hned jak mě odvázal skočila jsem mu okolo krku a moje nohy obmotala okolo jeho pasu.
Začali jsme se vášnivě líbat a pak řekl: ,, jdem na to! '' . Začala jsem ho vyslékat ale on mě zastavil. Vzal si mě do náruče a odešel ze sklapa. Přišli jsme do luxusního baráku nebo to byla vila? Netuším. Přišli jsme do pokoje a položil mě na postel.

Byl nade mnou a já jsem mu začala rozepínat pásek. Zastavil mě. ,, To mě musíš zastavit když jem tak nadržená? '' ,, neboj kotě dočkáš se jen chci abys mi ho vykouřila''.

Slezla jsem z postele a klekla jsem si před něj svlékla jsem mu kalhoty a pak boxerky. Podívala jsem se na jeho chloubu která byla už připravená. Začala jsem ho škárlit jazykem. Dělala jsem mu to pomalu ale pak si určoval tempu podle sebe. Najednou jsem na něj skočila a začala jsem ho škrtit i když jsem nevěděla proč. Jako kdybych to nebyla vůbec já.

******************************

Omlouvám se za hooodně velké spoždění ale vůbec jsem nevěděla jak by tenhle příběh pokračoval. Podívejte se taky na nový příběh který píšu s mojí kamarádkou: znásilněná (ex) děvka dvepindy022. Když někoho něco napadne jak by tento příběh mohl pokračovat nebo jak ho mám okořenit, Co by mohlo být lepší atd. tak napište

Vaše Barča <3

AnnabellKde žijí příběhy. Začni objevovat