Má první akce - part 1

348 27 0
                                    

"Tady mám pro tebe překvapení za to že jsi byla hodná" řekl Simon a předal mi lístky na Utubering.
"Děkuji jsi hodný" odpověděla jsem.
"A?" Řekl naštvaně Simon.
"Úžasný samozřejmě" odvětila jsem.
Prásk. Facka.
"Řekl jsem, že takhle mluvit nebudeš!" Zařval.
"Velice se omlouvám" odpověděla jsem se slzami v očích. Přála jsem si mít někoho, kdo mě zachrání. Nikdo tu nebyl. Rodiče si splnili sen a odstěhovali se do Ameriky. Vidím je jen o prázdniny. Nemůžu jim říct co mi Simon dělá.
"Tak teď mi běž udělat jídlo a neser mě" řekl nechutně. A já poslušně šla.

Kovy
Už aby byl zítřek. Utubering. Na tuhle akci se moc těším. Vše je zabaleno, uklizeno tak snad nic nezapomenu. Už je deset večer tak si půjdu lehnout. Zajímá mě jaký zítřek bude. A s touhle myšlenkou usínám.

Sophie
Už konečně usl. Snad se zítra stane nějaký zázrak, aby mě osvobodil od tohohle tyrana. Prosím ať se něco stane. Už je skoro jedenáct tak půjdu taky spát. Bojím se až ráno zazvoní budík. Bude to stejné jako každé ráno.

Probudila jsem se asi ve dvě ráno s podivným pocitem. Simon mě osahával a já si přála v duchu umřít. Zase mě znásilnil. A opět usl.
Říkáte si proč neuteču? A kam?
Párkrát jsem se pokusila o útěk ale vždy mě našel a prohlásil veřejně za blázna.
Už jsem fakt unavená. Tak dobrou.

Ahojky,
Real dream asi pozastavim prijde mi ze uz nedava smysl. Tak tady je nova povidka. Snad se vam bude libit :)

Říkal Si KovyKde žijí příběhy. Začni objevovat